Eline Louise Liland Pedersen, Erik Heisholt, Markus Ekornes Myhre, Tonje Hallén Askim, Pål Drage, Fridtjof Hødnebø & Arnstein Sarset
Fra venstre: Eline Louise Liland Pedersen, Erik Heisholt, Markus Ekornes Myhre, Tonje Hallén Askim, Pål Drage, Fridtjof Hødnebø og Arnstein Sarset

Fullstakk og Supernordic Creative Studio inngår strategisk og kreativt samarbeid

– Vekst-vekst for kundene, og vinn-vinn for begge byråene, sier Erik Heisholt.

Publisert

Vekstbyrået Fullstakk og det kreative byrået Supernordic Creative Studio har inngått et samarbeid om felles kunder.

Det skriver de i en pressemelding.

Samarbeidet kombinerer vekststrategi og operativ annonsering med kreativ kraft. Målet er å skape mer effektive, helhetlige og målbare løsninger for felles kunder, der innsikt, strategi, kreativitet og mediekompetanse jobber sømløst sammen.

Flere felles leveranser har allerede gitt svært gode tilbakemeldinger fra kundene.

– Vi har blant annet satt i gang flere prosesser på lydidentitet sammen med Supernordic Creative Studio. Lyd er et viktig grep for flere av våre kunder, som ikke har blitt prioritert før, sier Markus Ekornes Myhre, fagdirektør i Fullstakk.

Supernordic Creative Studio, ledet av Arnstein Sarset og Erik Heisholt, ser samarbeidet som en naturlig forlengelse av studioets filosofi om å forene kreativitet og innsikt.

– Vi finner aldri på noe. Vi finner frem sannheter som vi dramatiserer. Vi har alltid jobbet tett med analysemiljøer og mediebyråer for å skape de beste jobbene, og samarbeidet med Fullstakk sementerer dette ytterligere, sier Erik Heisholt.

– Dette er et samarbeid mellom to uavhengige fagmiljøer som gjør hverandre bedre. Ingen aksjer skifter plass, ingen kontrakter binder. Vi samarbeider der det er relevant, begge veier, og kundene merker forskjellen allerede, sier Arnstein Sarset.

Begge miljøene holder til i sentrum av Oslo, bare ett minutts gange fra hverandre.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS