Statsministeren åpnet kampanjen – så åpnet merkevarene chatten Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer.
REMA 1000 med kampanje for Verdensdagen for psykisk helse 10. oktober bruker REMA sine kommunikasjonskanaler over hele landet til å sette fokus på hvordan perfeksjonspresset kan være en belastning i hverdagen.
Jeg blir litt provosert av disse 8 minuttene «Hvert år når temaet for Verdensdagen for psykisk helse avsløres, vrenger det seg litt inni meg», skriver Christine Krieg i dette innlegget.
Slik skal Snapchat være med og hjelpe folk som er ensomme På Verdensdagen for psykisk helse lanserer Snapchat en ny interaktiv linse som skal gjøre det lettere å prate åpent med hverandre og bli bedre kjent.
Molte lager kampanjen til Verdensdagen for psykisk helse Hjelper Verdensdagen å sette enkle ord på et vanskelig tema - psykisk helse.