Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Fra Bymiljøetaten til Oljefondet: – Det er utrolig spennende Halvor Prizlaff Njerve er ansatt som sosiale medier-ansvarlig i Oljefondet. Han mener det er mye spennende å ta av og at det er en reise han har lyst til å være med på.
Storebrand bygger TV-studioer og satser på et helt nytt videoteam Selskapet satser sterkt på visuell kommunikasjon.
Oslo jobber med å koronainformere nesten 700 000 innbyggere - på over ti ulike språk: – Man kan alltid bli bedre – Det gjøres et enormt arbeid, men vi lærer stadig. Blant annet at det er lurt å lage kommunikasjon som er holdbar lenger, innrømmer kommunikasjonssjefen.
Slik bruker Miljødirektoratet kart som et visuelt virkemiddel:– Lett å forholde seg til Miljødirektoratet kommuniserer hvordan det går med miljøet. Dette er hvordan de gjør det.