Jubler over stor interesse for ny pris – Dette bekrefter vår hypotese om at dette var en etterlengtet pris for kommunikasjonsbransjen.
BOLT henter to nye senior designere Det kreative designbyrået henter Anne-Cathrine Holm og Gareth Hale fra FOLL Reklamebyrå.
Fra Språkrådet til boutique-byrå Salo Kommunikasjon knytter til seg Isak Ramsvik som ressurs på innholdsproduksjon og markedsrådgivning.
Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Fra Bymiljøetaten til Oljefondet: – Det er utrolig spennende Halvor Prizlaff Njerve er ansatt som sosiale medier-ansvarlig i Oljefondet. Han mener det er mye spennende å ta av og at det er en reise han har lyst til å være med på.
Storebrand bygger TV-studioer og satser på et helt nytt videoteam Selskapet satser sterkt på visuell kommunikasjon.
Oslo jobber med å koronainformere nesten 700 000 innbyggere - på over ti ulike språk: – Man kan alltid bli bedre – Det gjøres et enormt arbeid, men vi lærer stadig. Blant annet at det er lurt å lage kommunikasjon som er holdbar lenger, innrømmer kommunikasjonssjefen.
Slik bruker Miljødirektoratet kart som et visuelt virkemiddel:– Lett å forholde seg til Miljødirektoratet kommuniserer hvordan det går med miljøet. Dette er hvordan de gjør det.