Én av fire vinnerkampanjer handler om bærekraft – her er grepene som funker En ny rapport fra WARC og Cannes Lions viser at bærekraft ikke bare er riktig – det er også effektivt. Her er strategiene som går igjen i de mest prisvinnende bærekraftskampanjene det siste tiåret.
Reklamebransjen i skuddlinjen: Trump-tariffer koster 200 milliarder Donald Trump fyrer av en ny handelskrig – og annonsørene trykker på bremsen. Bil, tech og retail kutter kraftig i budsjettene, og ekspertene varsler reklamefall på over 200 milliarder kroner i 2025. Nå advares det om trøbbel i hele verdikjeden.
Dette blir de viktigste forbrukertrendene framover Dette er de viktigste økonomiske trendene framover og hva de betyr for markedsførere.
Nord DDB – topp inn i prestisjejury – Å lytte, være enig eller utfordre ulike perspektiver fra de andre jurymedlemmene er en flott måte å utfordre seg selv på.
Glemmer vi produktet? Glemmer vi at produktet er en av våre viktigste kommunikasjonskanaler i en urolig tid med reduserte markedsbudsjetter?