Lanserer kampanje om boliglån med ny vri på «flyttedag» SpareBank 1 SMN har sammen med HK Reklamebyrå og produksjonsselskapet Willy Nikkers laget en kampanje som omdefinerer begrepet flyttedag – med mål om å gjøre det enklere og mer fristende å flytte boliglånet.
Ny kreatør og designer til Willy Kreatør og grafisk designer Embla Eide Robertson er ansatt i Willy Nikkers. Hun kommer fra en tilsvarende stilling i Fasett og startet i sin nye jobb 1. februar.
Bjørn har startet internkommunikasjonsbyrå – mener dette er det beste innen employer branding – Å ha medarbeidere som snakker varmt om bedriften – det er den beste markedsføringen en virksomhet kan ha!
«Ulykkesfuglene» kommer med forsikringskampanje for TFF Fra 1. januar 2023 er det forbudt å bruke elsparkesykkel uten forsikring.
Nettselskap hyrer inn Geelmuyden Kiese for å fortelle hvordan de jobber Strømnettet dekker et område større enn Danmark. Nå har de laget en kampanje for å fortelle kundene sine at det koster å vedlikeholde det.