Etter en anbudsprosess der store deler av mediebyråbransjen deltok, valgte Entur å ta en kortreist tur opp Rådhusgata for å samarbeide med Mindshare.
Etter en anbudsprosess der store deler av mediebyråbransjen deltok, valgte Entur å ta en kortreist tur opp Rådhusgata for å samarbeide med Mindshare.

Entur tar turen til Mindshare

Etter en anbudsprosess der store deler av mediebyråbransjen deltok, valgte Entur å ta en kortreist tur opp Rådhusgata for å samarbeide med Mindshare.

Publisert

Valg av mediebyrå er den første av tre anbudsutlysninger, der Entur skal revurdere både reklamebyrå og designbyrå i løpet av nærmeste fremtid.

– Entur skal gjøre det enklere for folk å velge kollektivt. Det er en ambisiøs oppgave. Til det trenger vi byråkonstellasjoner med kloke hoder og godt håndtverk som kan hjelpe oss å forenkle komplekse utfordringer, sier Markeds- og merkevaresjef, Hanne Kopstad i en pressemelding.

Mindshare utmerket seg med innovativ bruk av data og innsikt. 

– I tillegg står vi nå i et paradigmeskifte hva gjelder nettopp de digitale verktøyene. Da tror vi det er ekstra viktig at vi velger en aktør som også har med seg masse menneskelig erfaring og solide team som jobber godt sammen. Dermed falt altså valget på Mindshare, sier Kopstad.

Peer Morten Løchting, som skal lede arbeidet i Mindshare, sier i pressemeldingen at de er glade for at Entur har valgt dem.

– Entur er også avhengig av samarbeid mellom aktørene i bransjen, og vår ambisjon om å være best på samarbeid, matcher godt med verdiene i Entur, avslutter Løchting.

Mindshare starter med arbeidet i oktober 2023.

Powered by Labrador CMS