Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
Citycon går til Re:Media Nå har det børsnoterte selskapet valgt Re:Media som mediebyrå for sine kjøpesentre i Norge.
Kampanjen skulle stanse salg av nikotinmidler. Slik jobbet de Mindshare og Helsedirektoratet ville få unge mennesker til å sumpe røyken og legge fra seg snusen.
JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
Entur tar turen til Mindshare Etter en anbudsprosess der store deler av mediebyråbransjen deltok, valgte Entur å ta en kortreist tur opp Rådhusgata for å samarbeide med Mindshare.
Stopper all annonsering hos Meta i Kirkevalget for å følge norsk lov Med en valgkamp som er i innspurten har Åpen folkekirke nå bestemt at de stopper all annonsering knyttet til Kirkevalget hos Meta.
– Vi trenger at noen av de vi sier nei til tenker shit de sier nei til reklamekronene våre Håper på forandring.
Nytt styre i Kommunikasjonsforeningen Student Trondheim Det ferske styret som ledes av Ida Kvarv Guldvog, ønsker å skape større synlighet for kommunikasjonsfaget i studentbyen.
Christine og Alexander skal lede SoMe-arbeidet i Group M Nexus – Vi mener at det er to områder som betyr like mye
Helsedirektoratet «knuser» ansikter for å forebygge seksuelle overgrep mot barn – Skyldes at vi ikke ønsker at det skal knyttes noe ansikt til tematikken, sier Erlend Ryvold Ski i Helsedirektoratet.
Tante Randi vant sju av sju mulige priser under Gulltaggen – Føler litt på janteloven, men heldigvis har vi «Tanteloven» som skal kontre den, sier Tore Woll.
Trine i Markedssjefene mener markedsførere bør skjerpe seg – Det er viktig at vi som bransje ser hvordan vi jobber og hva vi kan gjøre annerledes, sier Trine Kolbjørnsen i Markedssjefene.
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
Forsøkte å skape et byrå som Atyp i 2014 – nå har han blitt partner – Jeg trives best i skjæringspunktet mellom strategi og kreativitet, og Atyp er derfor perfekt for meg, sier Morten Micalsen.