Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
Entur tar turen til Mindshare Etter en anbudsprosess der store deler av mediebyråbransjen deltok, valgte Entur å ta en kortreist tur opp Rådhusgata for å samarbeide med Mindshare.
Stopper all annonsering hos Meta i Kirkevalget for å følge norsk lov Med en valgkamp som er i innspurten har Åpen folkekirke nå bestemt at de stopper all annonsering knyttet til Kirkevalget hos Meta.
– Vi trenger at noen av de vi sier nei til tenker shit de sier nei til reklamekronene våre Håper på forandring.
Nytt styre i Kommunikasjonsforeningen Student Trondheim Det ferske styret som ledes av Ida Kvarv Guldvog, ønsker å skape større synlighet for kommunikasjonsfaget i studentbyen.
Christine og Alexander skal lede SoMe-arbeidet i Group M Nexus – Vi mener at det er to områder som betyr like mye
Helsedirektoratet «knuser» ansikter for å forebygge seksuelle overgrep mot barn – Skyldes at vi ikke ønsker at det skal knyttes noe ansikt til tematikken, sier Erlend Ryvold Ski i Helsedirektoratet.
Tante Randi vant sju av sju mulige priser under Gulltaggen – Føler litt på janteloven, men heldigvis har vi «Tanteloven» som skal kontre den, sier Tore Woll.
Trine i Markedssjefene mener markedsførere bør skjerpe seg – Det er viktig at vi som bransje ser hvordan vi jobber og hva vi kan gjøre annerledes, sier Trine Kolbjørnsen i Markedssjefene.
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
Forsøkte å skape et byrå som Atyp i 2014 – nå har han blitt partner – Jeg trives best i skjæringspunktet mellom strategi og kreativitet, og Atyp er derfor perfekt for meg, sier Morten Micalsen.
Slik skal IKEAs dobørste øke turismen Kampanjen skal vise stedene som har gitt navn til en rekke IKEA-produkter.
Reklame irriterer nordmenn stadig mer «Trøsten» er at danskene har et langt verre syn på reklame enn oss.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
Nytt mediebyrå for Helseforvaltningen Skal levere byråtjenester for Helseforvaltningen de neste to årene