Nytt styre i Kommunikasjonsforeningen Student Trondheim Det ferske styret som ledes av Ida Kvarv Guldvog, ønsker å skape større synlighet for kommunikasjonsfaget i studentbyen.
Christine og Alexander skal lede SoMe-arbeidet i Group M Nexus – Vi mener at det er to områder som betyr like mye
Helsedirektoratet «knuser» ansikter for å forebygge seksuelle overgrep mot barn – Skyldes at vi ikke ønsker at det skal knyttes noe ansikt til tematikken, sier Erlend Ryvold Ski i Helsedirektoratet.
Tante Randi vant sju av sju mulige priser under Gulltaggen – Føler litt på janteloven, men heldigvis har vi «Tanteloven» som skal kontre den, sier Tore Woll.
Trine i Markedssjefene mener markedsførere bør skjerpe seg – Det er viktig at vi som bransje ser hvordan vi jobber og hva vi kan gjøre annerledes, sier Trine Kolbjørnsen i Markedssjefene.
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
Forsøkte å skape et byrå som Atyp i 2014 – nå har han blitt partner – Jeg trives best i skjæringspunktet mellom strategi og kreativitet, og Atyp er derfor perfekt for meg, sier Morten Micalsen.
Slik skal IKEAs dobørste øke turismen Kampanjen skal vise stedene som har gitt navn til en rekke IKEA-produkter.
Reklame irriterer nordmenn stadig mer «Trøsten» er at danskene har et langt verre syn på reklame enn oss.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
Nytt mediebyrå for Helseforvaltningen Skal levere byråtjenester for Helseforvaltningen de neste to årene
Tante Randi seiret over fire andre byråer: – En god match Nå er Tante Randi i gang med å utvikle en informasjonskampanje for IMDi.
Dette tror byråsjefen vil prege vinnerne i årene som kommer Byråsjef i Mindshare, Petter Skippervold, kommer og med gode tips til hva du bør se og lytte til denne påsken.
Mindshare håndplukket 25 influensere til koronakampanje. Her er kriteriene byrået jobbet etter i utvelgelsen – De beste idéene kommer ved at man lytter til profilene i den strategiske og kreative prosessen, forteller Henriette Skådinn i Mindshare.