Espresso House velger Visual Art som strategisk partner for digitale flater
Espresso House velger Visual Art som strategisk partner for digitale flater

Espresso House velger Visual Art som strategisk partner for digitale flater

De digitale flatene skal fungere som en effektiv markedsføringskanal for å øke salget og gjesteengasjementet.

Publisert

– Visual Art har hjulpet oss med å utvikle en kanalstrategi som optimaliserer salget ved å presentere de riktige produktene på de riktige stedene til riktig tid på dagen. Målet vårt er å fortsette å levere kaffeprodukter av høy kvalitet og samtidig forbedre gjesteopplevelsen, sier Gustav Almqvist, Chief Information Officer i Espresso House i en pressemelding.

Ved å legge til bevegelig materiale på de digitale menytavlene ønsker Espresso House å inspirere kundene til å oppdage og prøve spesialtilbud og samtidig styrke varemerket. 

Denne strategien vil skape en moderne og digital atmosfære som appellerer til målgruppen og gir en positiv opplevelse.

– Overgangen fra analoge skjermer moderniserer ikke bare strategien vår, men gjør også at baristaene våre kan fokusere på å gi gjestene våre et mer personlig møte, fortsetter Gustav Almqvist.

Powered by Labrador CMS