Espresso House velger Visual Art som strategisk partner for digitale flater
De digitale flatene skal fungere som en effektiv markedsføringskanal for å øke salget og gjesteengasjementet.
– Visual Art har hjulpet oss med å utvikle en kanalstrategi som optimaliserer salget ved å presentere de riktige produktene på de riktige stedene til riktig tid på dagen. Målet vårt er å fortsette å levere kaffeprodukter av høy kvalitet og samtidig forbedre gjesteopplevelsen, sier Gustav Almqvist, Chief Information Officer i Espresso House i en pressemelding.
Ved å legge til bevegelig materiale på de digitale menytavlene ønsker Espresso House å inspirere kundene til å oppdage og prøve spesialtilbud og samtidig styrke varemerket.
Denne strategien vil skape en moderne og digital atmosfære som appellerer til målgruppen og gir en positiv opplevelse.
– Overgangen fra analoge skjermer moderniserer ikke bare strategien vår, men gjør også at baristaene våre kan fokusere på å gi gjestene våre et mer personlig møte, fortsetter Gustav Almqvist.