Ingvild Telle er ny innholdsansvarlig i Storebrand.

Ingivld Telle går fra Publicis til Storebrand

– Var på høy tid å komme seg inn på merkevaresiden.

Publisert

Telle begynte i Storebrand mandag 18. august. Hun kommer fra rollen som Head of Editorial i Publicis.

– Etter seks år i byråverden, og før det ni år som selvstendig journalist og tekstforfatter, var det på høy tid å komme seg inn på merkevaresiden. Storebrand er nettopp det: en stor brand, skriver Telle i en melding til KOM24.

Hun gleder seg over å ha fått nesten 2000 nye kolleger, og til å være enda tettere på historier, kampanjer, strategier og beslutninger.

– Jeg går inn i teamet til MarCom Forsikring og skal skape spennende, innsiktsbasert innhold i flerfoldige kanaler. Målet er å få folk til å tenke, føle og forstå verdien av forsikring.

– Her kommer de gode historiene (og situasjonene) inn. Forsikring er tross alt produkter som sikrer det du har mest kjært, enten det er barna, bilen, traktoren, hunden, eller ja, selve livet.

– Hvordan var det å forlate Publicis?

– Jeg begynte den 18. august, samme dag som første skoledag i Oslo. Derfor kan jeg si at det føltes litt som å starte på en ny skole. Du forlater folk du har hengt med i flere år, spist, fjast og fjollet med. Folk som kjenner deg, som du har samarbeidet og utviklet deg sammen med. Jeg kommer til å savne veldig mange fine, kreative folk, skriver Telle.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS