– Vi skal slå oss inn på et velkjent marked, men samtidig levere noe nytt og unikt på norskekysten, sier Irene Gundersen.

Havila Kystruten utvider salgsorganisasjonen

Irene Gundersen er ansatt som ny Key Account Manager hos Havila Kystruten, og skal ha ansvar for Skandinavia og Frankrike.

Publisert

Havila Kystruten er det nyeste tilskuddet på den historiske ruten mellom Bergen og Kirkenes, og seiler fire nybygde og moderne skip langs norskekysten, under kontrakt med Samferdselsdepartementet. 

Nå utvider rederiet salgsorganisasjonen sin, og har hentet Irene Gundersen som Key Account Manager med ansvar for markedene i Skandinavia og Frankrike.

– Vi er veldig glade for å få på plass Irene slik at vi kan gjøre produktet vårt enda mer kjent i prioriterte markeder, sier salgsdirektør Johanna Hansli i Havila Kystruten, i en pressemelding. 

Behov for å øke innsatsen

Gundersen kommer fra rollen som Key Account Manager for DFDS, og har tidligere jobbet med salg både for Rica Hotels og Scandic Hotels, samt som Head of Sales & Tourism for Oslo Fashion Outlet.

– Med sin erfaring fra innkommende salg i hotellbransjen og reiselivet vil Irene være et godt tilskudd til vår salgsavdeling. Vi har solide salgsbudsjetter som skal nås, og har behov for å øke innsatsen i prioriterte markeder om vi skal lykkes. Å få på plass Irene nå styrker oss på det feltet, sier Hansli.

Gundersen startet i jobben nå i september, og er allerede i gang med å bli kjent med selskapet.

– Havila Kystruten er en spennende merkevare og jeg liker konseptet veldig godt. Vi skal slå oss inn på et velkjent marked, men samtidig levere noe nytt og unikt på norskekysten. Det trigget meg veldig, og jeg ser fram til denne utfordringen og muligheten jeg har fått, sier Gundersen.

– I første omgang skal jeg bruke tiden til å bli kjent med organisasjonen, produktet vårt og kundene våre. Det er mange som har fattet interesse for Havila Kystruten, og det må vi gjøre vårt ytterste for å kapitalisere på, avslutter hun.

Powered by Labrador CMS