Administrasjon og ledelse i Systek.

Systek lanserer ny merkevareprofil

IT-konsulentselskapet Systek har lansert ny merkevareprofil og nettside, utviklet i samarbeid med designbyrået Kurppa Hosk. Nå skal selskapet fremstå tydeligere – både faglig og visuelt.

Publisert

– Når vi vokser, blir det enda viktigere for oss å vise hvem vi er og hva vi tilbyr. Vi er et selskap som bryr oss om fag, kunder og mennesker, og det ønsker vi at skal synes, sier daglig leder i Systek, Lars Myhrum, i en pressemelding. 

Lars Myhrum, daglig leder i Systek.

Selskapet har de siste årene opplevd vekst, til tross for et mer krevende marked. Samtidig har de utvidet tjenestetilbudet og tar nå større ansvar ute hos kundene. 

Dette oppsummeres i selskapets nye payoff: «Bra folk. Smarte løsninger.»

Den nye visuelle identiteten skal gjøre Systek mer gjenkjennelig i markedet.

Profilen beskrives som enkel, moderne og varm, med tydelig forankring i selskapets verdier: nysgjerrighet, selvsikkerhet og nærhet.

– Det vi så veldig tydelig fra første møte med gjengen i Systek, var hvor ekstremt faglig nysgjerrige og varme de var som gruppe. Vårt mål har vært å løfte frem disse verdiene og synliggjøre dem for flere, sier senior designer i Kurppa Hosk, Benjamin Gaupset.

Med ny profil og plattform på plass, varsler Systek videre satsing på kompetanseutvikling, tverrfaglig samarbeid og kunnskapsdeling – både internt og ute hos kundene.

Systek merkevareprofil.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS