Systek lanserer ny merkevareprofil
IT-konsulentselskapet Systek har lansert ny merkevareprofil og nettside, utviklet i samarbeid med designbyrået Kurppa Hosk. Nå skal selskapet fremstå tydeligere – både faglig og visuelt.
– Når vi vokser, blir det enda viktigere for oss å vise hvem vi er og hva vi tilbyr. Vi er et selskap som bryr oss om fag, kunder og mennesker, og det ønsker vi at skal synes, sier daglig leder i Systek, Lars Myhrum, i en pressemelding.
Selskapet har de siste årene opplevd vekst, til tross for et mer krevende marked. Samtidig har de utvidet tjenestetilbudet og tar nå større ansvar ute hos kundene.
Dette oppsummeres i selskapets nye payoff: «Bra folk. Smarte løsninger.»
Den nye visuelle identiteten skal gjøre Systek mer gjenkjennelig i markedet.
Profilen beskrives som enkel, moderne og varm, med tydelig forankring i selskapets verdier: nysgjerrighet, selvsikkerhet og nærhet.
– Det vi så veldig tydelig fra første møte med gjengen i Systek, var hvor ekstremt faglig nysgjerrige og varme de var som gruppe. Vårt mål har vært å løfte frem disse verdiene og synliggjøre dem for flere, sier senior designer i Kurppa Hosk, Benjamin Gaupset.
Med ny profil og plattform på plass, varsler Systek videre satsing på kompetanseutvikling, tverrfaglig samarbeid og kunnskapsdeling – både internt og ute hos kundene.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no