Myoklinikken inngår samarbeid med Søndre og Pipler
Det nye samarbeidet omfatter både kommunikasjon, strategi og synlighet, fra optimalisering av kanalbruk og målgrupper til utvikling av nytt kommunikasjonsmateriell.
Både reklamebyrået Søndre og mediebyrået Pipler er medlemmer av det nye byrånettverket ÅSS.
Myoklinikken ønsker å ta en tydeligere posisjon, står det i en pressemelding. Det nye samarbeidet omfatter både kommunikasjon, strategi og synlighet.
– Samarbeidet gir oss et løft både strategisk og kreativt. I de innledende samtalene likte vi spesielt godt at det ikke handlet om å snu alt på hodet, men å justere riktige ting, og øke fokuset på det som fungerer, sier Sondre Nilssen i Myoklinikken.
Søndre og Pipler skal jobbe sammen for å sikre en helhetlig retning, med sømløs kobling mellom innsikt, kreativt arbeid og datadrevet optimalisering på tvers av kanaler.
– Myoklinikken har et stort potensial og et tydelig ønske om å ta en større plass i kategorien. Vår jobb er å skape en rød tråd mellom kommunikasjon, innhold og distribusjon – og sørge for at flere får øynene opp for hva de tilbyr, sier Kristoffer Reppen, rådgiver i Søndre.
Hos Pipler ligger fokuset på smart og effektiv kanalbruk.
– For oss handler dette om å kombinere analytisk styrke med godt innhold. Når innsikt, kreativitet og smart mediebruk jobber sammen, kan vi skape reell vekst for Myoklinikken, sier Kim Bagstevold, rådgiver i Pipler.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no