Unge kreatører fikk pitche for LEGO: – Veldig moro Siren og Oliver hadde en idé til en kampanje, og fikk muligheten til å presentere den hos den verdensberømte merkevaren.
Søndre og SOS-barnebyer er klare med sin første kampanje Kampanjen bruker det velkjente «Jeg reiser alene»-skiltet til å illustrere den brutale virkeligheten for barna som faktisk reiser alene, gjennom krig, sult og uro.
Søndre henter Camilla Hovind fra JCP Prosjektlederen Camilla Hovind går inn som partner i Søndre Reklamebyrå.
Norges Bilbransjeforbund velger Søndre reklamebyrå Norges Bilbransjeforbund har valgt Søndre Reklamebyrå som sin samarbeidspartner for å løfte omdømmet deres.
Søndre Reklamebyrå med ny visuell identitet: – Personlig og lekent Det nyetablerte Søndre Reklamebyrå, startet av JCP-profilene Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen, har fått ny visuell identitet. Bak står designbyrået The Firm.
– Aldri vært en bedre tid for å starte byrå Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen har begge forlatt JCP. Nå starter de Søndre Reklamebyrå sammen.
JCP og Taxifix kastet seg på Stoltenberg-nyheten Jens Stoltenberg er tilbake i norsk politikk. Det fikk folka i JCP med seg, og pumpet ut en liten vits samme dag.
JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Dobbeltseier for Atyp: – Oi, nå ble det mye følelser her Byrået spilte på følelser og sikret seg dobbeltseier i radioreklamekåringen Sølvmikken for mai måned.