Myoklinikken inngår samarbeid med Søndre og Pipler Det nye samarbeidet omfatter både kommunikasjon, strategi og synlighet, fra optimalisering av kanalbruk og målgrupper til utvikling av nytt kommunikasjonsmateriell.
Unge kreatører fikk pitche for LEGO: – Veldig moro Siren og Oliver hadde en idé til en kampanje, og fikk muligheten til å presentere den hos den verdensberømte merkevaren.
Søndre og SOS-barnebyer er klare med sin første kampanje Kampanjen bruker det velkjente «Jeg reiser alene»-skiltet til å illustrere den brutale virkeligheten for barna som faktisk reiser alene, gjennom krig, sult og uro.
Søndre henter Camilla Hovind fra JCP Prosjektlederen Camilla Hovind går inn som partner i Søndre Reklamebyrå.
Norges Bilbransjeforbund velger Søndre reklamebyrå Norges Bilbransjeforbund har valgt Søndre Reklamebyrå som sin samarbeidspartner for å løfte omdømmet deres.
Søndre Reklamebyrå med ny visuell identitet: – Personlig og lekent Det nyetablerte Søndre Reklamebyrå, startet av JCP-profilene Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen, har fått ny visuell identitet. Bak står designbyrået The Firm.
– Aldri vært en bedre tid for å starte byrå Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen har begge forlatt JCP. Nå starter de Søndre Reklamebyrå sammen.
JCP og Taxifix kastet seg på Stoltenberg-nyheten Jens Stoltenberg er tilbake i norsk politikk. Det fikk folka i JCP med seg, og pumpet ut en liten vits samme dag.
JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Dobbeltseier for Atyp: – Oi, nå ble det mye følelser her Byrået spilte på følelser og sikret seg dobbeltseier i radioreklamekåringen Sølvmikken for mai måned.