F.v. Patrick Berger og CEO i NPG, Stig Kristiansen.

Patrick vender tilbake til NPG: – Glad for å bli en del av familien igjen

– Vi har en spennende reise foran oss, og jeg gleder meg til å være en del av den.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Norwegian Promotion Group (NPG), henter Patrick Berger som Business Development Director. Han kommer fra stillingen som Client Manager i design- og kommunikasjonsbyrået Stem Agency.

Returnerer

Dette er forøvrig ikke første gang Berger tiltrer en stilling i NPG. 

– Jeg er veldig glad for å bli en del av NPG-familien igjen, sier Berger i en pressemelding. 

Gruppens utvidede tjenestespekter og ambisjoner om vekst, lokket han tilbake til NPG-familien igjen, etter at han i forbindelse med pandemien valgte å utforske andre muligheter. 

I fjor ble det kjent at NPG kjøpte seg inn i selskapet Aasland Graff & Partners (AGP), og dermed samlet all kompetanse i et felles fagmiljø. 

Fra januar gikk alle seks forretningsområdene under NPG, og består av NPG Sport, NPG Communication, NPG Event, NPG Exhibition, NPG Media Production og NPG Design.

– En spennende reise

Som Business Development Director skal Berger arbeide med strategisk posisjonering, relasjonsbygging, salg og rådgiving. 

Han blir sentral i utvikling av selskapets strategiske prosesser med partnere, marked og kunder, samt internutvikling av selskapets strategi og tiltak.

– NPG har oppnådd imponerende vekst i løpet av de siste årene, og jeg ser frem til å jobbe tett med teamet og samarbeide for å nå våre felles mål. Vi har en spennende reise foran oss, og jeg gleder meg til å være en del av den, sier Berger. 

Partner og CEO i NPG, Stig Kristiansen, peker på Bergers kompetanse og bakgrunn, og legger til at begge passer inn i NPGs visjon og strategi. 

– Vi er sikre på at Patrick, med sin sterke kompetanse og fokus på strategisk posisjonering og kundereisen, vil bidra til videre suksess. Vi er glade for å ha han tilbake hos oss i Bygdøy allé.



Powered by Labrador CMS