Fra venstre: Wenche Fredriksen (DNB), Ellen C. Scheen (Telia), Mona Frank (Bergen Pride), Ole Johan Faret (Aker BP) og Elisabeth Stene (Telenor)

Mener «pinkwashing» er et økende problem

Styrelederen i Bergen Pride mener flere aktører i næringslivet bruker regnbueflagget som symbol, uten å legge tilstrekkelig vekt på verdiene som flagget representerer. KOM24 har spurt flere selskaper om hva de mener om saken.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS