Fra venstre: Wenche Fredriksen (DNB), Ellen C. Scheen (Telia), Mona Frank (Bergen Pride), Ole Johan Faret (Aker BP) og Elisabeth Stene (Telenor)
Foto: Stig B. Fiksdal/Telia/Privat/Aker BP/Martin Fjellanger
Mener «pinkwashing» er et økende problem
Styrelederen i Bergen Pride mener flere aktører i næringslivet bruker regnbueflagget som symbol, uten å legge tilstrekkelig vekt på verdiene som flagget representerer. KOM24 har spurt flere selskaper om hva de mener om saken.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP