Knowit Experience vant kampen om Telenor-avtale Telenor Group har valgt Knowit Experience som partner for merkevarestrategi og identitet de neste tre årene.
Nye kommunikasjonsdirektører i Telenor Norden og Norge Telenor gjør endringer blant sine kommunikasjonsledere.
Ronny er nyansatt på KI i Netlife Ser fram til å utforske videre hvordan AI kan forenkle og effektivisere eksisterende og nye prosesser.
Amerikanere «amazed» over norsk natur i Apple-reklame Apple har produsert en reklamekampanje i Norge sammen med Telenor.
Sender personlig julehilsen til alle bedriftskunder Kampanjen for Telenor er gjort i samarbeid med SEEN og NewsLab.
Meta-betalingen er innført: Dette sier annonsørene Norske annonsører reagerer ulikt på Metas nye betalingsløsning.
Kommunikasjon i kryssilden: Telesvindel og norske barrierer Internasjonal telesvindel er en trussel som har utviklet seg i takt med moderne kommunikasjonsteknologi.
Atle Lessum vurderte flere jobber. Valget falt på Sannum & Bergestuen Lessum er trygg på sin avgjørelse, og tror han kan lære mye av å jobbe i et byrå.
Atle Lessum går til Sannum & Bergestuen Den tidligere kommunikasjonsdirektøren i Schibsted går til kommunikasjonsbyrået Sannum & Bergestuen.
Torild er ny kommunikasjonsdirektør i Norges Bank Torild Lid Uribarri kommer fra stillingen som konserndirektør for kommunikasjon i Bane NOR.
Går fra Telenor til Adform Taisiya Fiksdal er ansatt som ny Senior Platform Solutions Consultant i Adform.
Thomas Midteide er ny kommunikasjonsdirektør i Telenor – Er det i absolutte toppsjiktet av kommunikasjonsledere i Norge.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Ole Christian Apeland feirer 35 år i bransjen – Så lenge jeg gleder meg til å jobbe, så skal jeg fortsette med det.
Telenor følger Stortinget og kommuner som ber ansatte fjerne TikTok Telenor ber sine ansatte om å fjerne appen Tiktok fra enheter med tilgang til konsernets interne systemer. Det har også Bergen og Oslo, samt Stortinget, gjort.
Sju fikk advarsler for brudd på regler om reklame, sponsing og produktplassering – Advarslene ble gitt i tilfeller hvor det tidligere enten var gitt veiledning om reglene eller det var så klare brudd at det var naturlig å reagere med sanksjon, sier Medietilsynets direktør.