Slik jobber DNB med innsikt og markedsføring Markedsdirektøren trekker fram tre sentrale spørsmål i innsiktsarbeidet: – Når vi finner svarene på disse tre, vet vi hva vi skal ha ut, hvorfor og hvordan vi skal kommunisere dette.
Tekstbyrået i Trondheim har ansatt sin første markedssjef HvabeHager skyter fart med ny markedssjef på laget: – Han er helt rå i faget sitt, og like rå som person.
Hva har Bente, Paal, Kristin, Aina og Fredrik til felles? Ifølge den ferske Bransjerapporten fra Teft, er alle fem markante lederskikkelser som har markert seg positivt. Hør fra topp fem hvilke egenskaper de mener er viktigst for en leder og hva som er utfordrende med å være leder.
Tina Wesselsen bytter ut bank med byrå – går fra DNB til Anorak Går fra å være sponsorsjef til å være kundeansvarlig rådgiver.
Nathaniel (22) er DNBs nye Ung-ambassadør – Jeg er ikke noen økonomiekspert, men det tror jeg er en god ting.
Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
Dette spiser Aina hver eneste julaften – Det kommer fra da moren min var barn og de ikke hadde penger til å kjøpe nok julemat til å bli mette.
E24: – For oss er det totalforbud mot å bruke forbrukerøkonomer som ekspertkilder – Rent genrelt mener jeg norsk presse har en lang vei å gå når det gjelder å ha et reflektert forhold til hvem man bruker som eksperter i ulike sammenhenger.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
DNBs Ung-ambassadør Levi Try får ny rolle i konsernet Tar over etter Emilie Berg Kaasin og blir konseptutvikler.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Derfor mener hun at branded podkast har en lys framtid i Norge Hilde Apneseth i Gjenklang la fram funn fra «Norges offisielle branded podkast rapport» under Radiodager torsdag.