Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
Ekspert om DNB-resultatet: – Viser impotensen i omdømme-målinger Karl-Fredrik Tangen er kritisk til både DNB og omdømme-undersøkelser.
DNB og Dennis Hauger løfter mangfold og likestilling under Formel 2-løpene DNB kraftsamler flere samarbeidsavtaler, og fargelegger Dennis Haugers bil med Pride-farger under konseptet sitt «Kom som du er».
Mener «pinkwashing» er et økende problem Styrelederen i Bergen Pride mener flere aktører i næringslivet bruker regnbueflagget som symbol, uten å legge tilstrekkelig vekt på verdiene som flagget representerer. KOM24 har spurt flere selskaper om hva de mener om saken.
DNB lover Supersommer Nå forenes markedsføringen til DNBs person- og bedriftskunder i kampanjen SuperSommer.
Even Westerveld får ny rolle i DNB Gigantbanken omorganiserer. Dette skjer med kommunikasjonsavdelingen.
DNBs Pride-kampanje «Kom som du er» nominert til internasjonale priser Forrige uke ble det klart at DNB sin kampanje «Kom som du er» i forbindelse med Oslo Pride er nominert i både Heavent og Sabre.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Derfor snakker DNB om utro tjenere og banksvindel – Da jeg kom til DNB var det sånn at når man snakket om ting som bedrageri, sikkerhet, datainnbrudd, hacking og sånt, så holdt vi oss unna det.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
Sbanken må gjenopprette tillit: – Må jobbe knallhardt – Vi ser at meningene om oss, og om DNB er mange.
2023 – året vi gikk fra krise til krise «NRK-programmet Bamsegutt, Sindre Finnes’ aksjekjøp, solbrille-tyveri, politikervennskap, rentemarginer og offentlig refsing. Krisekommunikasjon har satt preg på dette året», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
Varsler nye pitche-føringer for eventbransjen Bransjeorganisasjonen vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i eventbransjen.
DNB lanserer ny Ringvirkninger-kampanje – At dette budskapet skaper engasjement i næringslivet, er det ingen tvil om.