Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
DNB og Sbanken samler merkevareledelsen Tidligere markedsdirektør i Sbanken går inn i ledergruppen til DNB.
Til daglig er de konkurrenter – nå skal de samarbeide Danske Bank, DNB og Nordea har sammen med Politiet laget en preventiv kampanje om moderne svindel.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
Gjensidige fikk pride-sjokk i sosiale medier – Vi er sjokkerte og synes det er trist at vi fortsatt møter sterke reaksjoner over et regnbueflagg.
Thomas Midteide er ny kommunikasjonsdirektør i Telenor – Er det i absolutte toppsjiktet av kommunikasjonsledere i Norge.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Umar Ashraf: Årets viktigste Eid-initiativ kommer nok fra landets største finanskonsern «Jeg har gjort en rask analyse av årets eid-hilsener på sosiale medier, og er mest imponert over DNB.», skriver Umar Ashraf.
Pernille er ny sponsorsjef i DNB: – Gull verdt Pernille Wangsmo Melvold har jobbet med spons i DNB i et snaut år - nå har hun sponsorsjef.
Disse sikret seg priser i Sponsor- og Eventprisen JCP kunne juble over gull i to kategorier: – Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag.
En av disse stikker av med prisen «Årets samfunnsengasjement» – Det er fint å se at stadig flere aktører benytter spons og event som virkemiddel for å fremme bærekraftagendaen, sier juryleder for Spons- og Eventprisen.
DNB roper høyt: Blir hovedpartner for Oslo Pride – Vi ønsker å bidra til at vi får et samfunn og et arbeidsliv der alle trygt skal få være seg selv og elske den de vil, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Slik jobber DNB med innsikt og markedsføring Markedsdirektøren trekker fram tre sentrale spørsmål i innsiktsarbeidet: – Når vi finner svarene på disse tre, vet vi hva vi skal ha ut, hvorfor og hvordan vi skal kommunisere dette.