DNBs Pride-kampanje «Kom som du er» nominert til internasjonale priser Forrige uke ble det klart at DNB sin kampanje «Kom som du er» i forbindelse med Oslo Pride er nominert i både Heavent og Sabre.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Derfor snakker DNB om utro tjenere og banksvindel – Da jeg kom til DNB var det sånn at når man snakket om ting som bedrageri, sikkerhet, datainnbrudd, hacking og sånt, så holdt vi oss unna det.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
Sbanken må gjenopprette tillit: – Må jobbe knallhardt – Vi ser at meningene om oss, og om DNB er mange.
2023 – året vi gikk fra krise til krise «NRK-programmet Bamsegutt, Sindre Finnes’ aksjekjøp, solbrille-tyveri, politikervennskap, rentemarginer og offentlig refsing. Krisekommunikasjon har satt preg på dette året», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
Varsler nye pitche-føringer for eventbransjen Bransjeorganisasjonen vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i eventbransjen.
DNB lanserer ny Ringvirkninger-kampanje – At dette budskapet skaper engasjement i næringslivet, er det ingen tvil om.
– Å vise Silje Sandmæl som ruller ut en yogamatte som respons på en økende styringsrente, kan tolkes som å vise fingeren til kundene Rentene stiger, men DNBs Silje Sandmæl oppfordret folk til å ta en timeout. DNBs yogamattestrekk for renteøkningen utløste en storm av protest.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
DNB og Sbanken samler merkevareledelsen Tidligere markedsdirektør i Sbanken går inn i ledergruppen til DNB.
Til daglig er de konkurrenter – nå skal de samarbeide Danske Bank, DNB og Nordea har sammen med Politiet laget en preventiv kampanje om moderne svindel.