Slik jobber selskapene med employer branding KOM24 har spurt flere om hvordan de rigger seg for å beholde og sikre seg nye ansatte.
Gir seg i DNB etter ni år: – Hadde aldri trodd jeg skulle være så lenge i en bank Men først skal hun til New York og slappe av.
Aina Lemoen Lunde gir seg i DNB: – Jeg kjenner at min tid her er ferdig Gir seg i DNB etter flere år.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
Grace Bullen takker banken med OL-drakten – DNB er grunnen til at jeg ikke sluttet med bryting, sier OL-medaljevinneren.
Advarer toppledere: – Ikke bli «bekreftelsesnarkomane» Tidligere DNB-sjef Rune Bjerke hadde flere synspunkter på hvordan en toppleder bør kommunisere.
Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
Ekspert om DNB-resultatet: – Viser impotensen i omdømme-målinger Karl-Fredrik Tangen er kritisk til både DNB og omdømme-undersøkelser.
DNB og Dennis Hauger løfter mangfold og likestilling under Formel 2-løpene DNB kraftsamler flere samarbeidsavtaler, og fargelegger Dennis Haugers bil med Pride-farger under konseptet sitt «Kom som du er».
Mener «pinkwashing» er et økende problem Styrelederen i Bergen Pride mener flere aktører i næringslivet bruker regnbueflagget som symbol, uten å legge tilstrekkelig vekt på verdiene som flagget representerer. KOM24 har spurt flere selskaper om hva de mener om saken.
DNB lover Supersommer Nå forenes markedsføringen til DNBs person- og bedriftskunder i kampanjen SuperSommer.
Even Westerveld får ny rolle i DNB Gigantbanken omorganiserer. Dette skjer med kommunikasjonsavdelingen.
DNBs Pride-kampanje «Kom som du er» nominert til internasjonale priser Forrige uke ble det klart at DNB sin kampanje «Kom som du er» i forbindelse med Oslo Pride er nominert i både Heavent og Sabre.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.