Daglig leder Knut-Eirik Dybdal i Arctic Race of Norway er glad for at Aibel ønsker å samarbeide med Arctic Race of Norway.

Arctic Race of Norway sikret seg ny sponsor

Industriselskapet Aibel går inn som partner for Arctic Race of Norway.

Publisert

Aibel blir sponsor av Nordlystrøya som går til rytteren som samler flest klatrepoeng på etappene. 

Kommunikasjonsdirektør Mona Winge i Aibel forteller at de er imponert over hva Arctic Race of Norway har bygget opp.

– Arctic Race of Norway er et helt unikt sykkelritt som bidrar til samarbeid mellom ulike aktører som i fellesskap løfter frem Nord-Norge. Dette er noe vi ønsker å være med på å utvikle videre, og derfor går vi nå inn i et langsiktig samarbeid med sykkelrittet, sier kommunikasjonsdirektør Mona Winge i en pressemelding.

Det står ingenting konkret om hvor lang fram i tid avtalen strekker seg.

Fra før har Aibel et strategisk partnerskap med sykkelrittets hovedsamarbeidspartner Equinor.

– Avtalen med Arctic Race of Norway gir gode muligheter for å øke vår synlighet i nord, noe som gjør at vi kan komme i kontakt med enda flere regionale leverandører, sier Winge.

Daglig leder Knut-Eirik Dybdal er glad for at Aibel nå er med på laget til Arctic Race of Norway.

– En av tankene bak Arctic Race of Norway var å etablere en samarbeidsplattform for alle som ønsker å bidra til en positiv utvikling i Nord-Norge. Vi er veldig glade for at Aibel mener det vil være verdifullt å samarbeide med Arctic Race of Norway når de ønsker å styrke sin virksomhet i landsdelen, sier han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS