Om reklamene på San Siro: – Husker ikke en eneste en av annonsørene Flere norske annonsører var synlige på skjermen under Norges storkamp mot Italia. Men er det mulig å måle effekten av denne reklamen?
Dette er Norges største sponsorobjekt Listen ble presentert under Sponsor Insight-konferansen torsdag.
Dette sier Klæbo om mulig sponsor-rolle etter karrieren Skistjernen har signert en avtale som gir gode muligheter for å hoppe over til «den andre siden» når han legger toppidretten fra seg.
Johannes Høsflot Klæbo inngår samarbeid med Uno-X Mobility Samarbeidet innebærer at han kan bli ansatt i Retian Retail når skikarrieren er slutt.
Slik jobbet NPG for å gjøre Brækhus relevant igjen Byrået fikk en utfordrende oppgave med å skape interesse rundt legendens siste boksekamp.
Baardsen Sport slutter med management – avslutter samarbeid med tre profiler 10 måneder etter oppstarten gjør Joachim Baardsen endringer i byrået sitt.
TikTok-avtalen lot vente på seg: – Man begynner å tenke sitt TikTok-logoen blir å se på draktene til Storhamar Hockey framover. Den har partene jobbet lenge for å få i stand.
Arctic Race of Norway sikret seg ny sponsor Industriselskapet Aibel går inn som partner for Arctic Race of Norway.
Elon og Skiforbundet utvider sponsoravtale Etter flere år som støttespiller for regionlagene i hele landet, styrker Elon nå samarbeidet med Skiforbundet langrenn ytterligere.
Markus Rooth skal samarbeide med Dun of Norway En ny samarbeidsavtale med Dun of Norway skal sikre den olympiske mesteren både god nattesøvn og riktig kroppstemperatur under trening og konkurranser.
Skiforbundet sikret ny avtale med stor sponsor Sparebank 1 fortsetter som hovedpartner for langrennslandslaget.
Sponsor med kvinnefotball-stunt Når AaFK Fortuna møter Molde FK på søndag, skal TV 2 dekke førstedivisjonsoppgjøret med kameraer og mannskap tilsvarende en Eliteserien-kamp. Sparebanken Møre står bak tiltaket.
Derfor støtter de kvinnefotballen med millioner Flere store aktører i næringslivet velger å støtte lag i både Toppserien og i 1. divisjon.
Årets Eliteseriekampanje fra TV 2 er ute I slutten av mars sparkes Eliteserien 2025 i gang på TV 2, og nå ruller lanseringsfilmen på norske skjermer. Anført av artist Stein Torleif Bjella, følger vi et knippe nordmenn og Eliteseriens plass i deres liv.
Går mot sponsor-trenden: – Uaktuelt Flere toppklubber i norsk fotball har valgt å kalle opp stadionet sitt etter en av sponsorene deres. For noen er det derimot ikke et alternativ.