Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Weng om Johaugs SoMe-utspill: – Ikke meg å dele noe hele tiden Therese Johaug mener skiløperne må gi mer av seg selv i sosiale medier. Heidi Weng er uenig
Markus Rooth inngår sponsoravtale med GANT Norge – Antall forespørsler har vært svært så mange, også når det gjelder potensielle sponsorer.
Ekspert reiser større spørsmål om sponsor-trend: – Usikker på om de får verdi for pengene Equinor avslutter samarbeidet med både Skiforbundet og Norges Fotballforbund. Flere mener de vil slite med å finne erstattere på sponsormarkedet.
Carina Olset Hovda følger drømmen: – Turte først nå Allerede i NRK vurderte Carina Olset Hovda å starte for seg selv, men det var først nå hun turte å ta steget.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Slik forklarer de hopplandslagets sponsor-trøbbel – Mangler profiler Hoppsporten ligger etter andre idrettsgrener kommersielt sett, mener ekspert.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Tidligere Discovery-topp er Ingebrigtsen-brødrenes rådgiver Espen Skoland bistår Henrik, Filip og Jakob Ingebrigtsen på PR-fronten.
Zaineb fra Storm Samfunn vil bli idrettspresident: – Ekstremt stort mediepress Snakker med KOM24 om åpne kundelister, et ekstremt mediepress og om det å ikke ha en mediestrategi.