Om reklamene på San Siro: – Husker ikke en eneste en av annonsørene Flere norske annonsører var synlige på skjermen under Norges storkamp mot Italia. Men er det mulig å måle effekten av denne reklamen?
Dette er Norges største sponsorobjekt Listen ble presentert under Sponsor Insight-konferansen torsdag.
Dette sier Klæbo om mulig sponsor-rolle etter karrieren Skistjernen har signert en avtale som gir gode muligheter for å hoppe over til «den andre siden» når han legger toppidretten fra seg.
Johannes Høsflot Klæbo inngår samarbeid med Uno-X Mobility Samarbeidet innebærer at han kan bli ansatt i Retian Retail når skikarrieren er slutt.
Slik jobbet NPG for å gjøre Brækhus relevant igjen Byrået fikk en utfordrende oppgave med å skape interesse rundt legendens siste boksekamp.
Baardsen Sport slutter med management – avslutter samarbeid med tre profiler 10 måneder etter oppstarten gjør Joachim Baardsen endringer i byrået sitt.
TikTok-avtalen lot vente på seg: – Man begynner å tenke sitt TikTok-logoen blir å se på draktene til Storhamar Hockey framover. Den har partene jobbet lenge for å få i stand.
Arctic Race of Norway sikret seg ny sponsor Industriselskapet Aibel går inn som partner for Arctic Race of Norway.
Scandsports brøt med First House-samarbeid – satser nå alene med storkamp i Stockholm Scandsports ser fram mot et kjempeår økonomisk etter at de trakk seg fra First House-samarbeid. Til helgen arrangerer de fotballkamp for 46 000 svensker.
Sponsor med kvinnefotball-stunt Når AaFK Fortuna møter Molde FK på søndag, skal TV 2 dekke førstedivisjonsoppgjøret med kameraer og mannskap tilsvarende en Eliteserien-kamp. Sparebanken Møre står bak tiltaket.
Derfor støtter de kvinnefotballen med millioner Flere store aktører i næringslivet velger å støtte lag i både Toppserien og i 1. divisjon.
Går mot sponsor-trenden: – Uaktuelt Flere toppklubber i norsk fotball har valgt å kalle opp stadionet sitt etter en av sponsorene deres. For noen er det derimot ikke et alternativ.
Andreas Aalling er ny mediesjef i Lillestrøm SK Aalling har de siste tre årene vært digital markedsfører i klubben. Nå får han en ny rolle.
Lasse Gimnes blir en del av Skiforbundets kommunikasjonsteam under VM Klæbo-rådgiveren skal jobbe tettere med Skiforbundet under VM.
2024 var et vanskelig år for idretten. Dette sier byråene om 2025 Blir det enklere å hente sponsorkroner i 2025?
Fuse ansetter Henrik Staavi som prosjektleder for sport Får hovedansvaret for å følge opp kunder og rettighetshavere, og sørge for god flyt og gjennomføring i prosjektene som byrået er en del av.