Nucleus er nominert i gigantkåring for sin kampanje for Aker.

Hjemmekontor stoppet ikke kreativiteten: Se de norske nominasjonene til Sabre Awards

– Aker Solutions-kampanjen er den største vi har levert noensinne, og det er ekstra stas at den også ble nominert

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er utrolig stolte over hver og en av disse nominasjonene, sier byråleder Axel Revheim i Nucleus etter at det ble klart at de har hele tre nominasjoner i Sabre Awards.

Sabre Awards er en gigantisk konkurranse og deles ut av The Holmes Group og er en anerkjennelse av de beste PR-byråene og arbeidene i Europa, Afrika og Midt-Østen. Flere tusen bidrag blir nominert hvert år.

Hjemmekontor stoppet ikke kreativiteten

– Arbeidene er i hovedsak utviklet og produsert fra hjemmekontor, men det stoppet oss ikke fra å tenke stort og nytt. Aker Solutions-kampanjen er den største vi har levert noensinne, og det er ekstra stas at den også ble nominert, sier Revheim.

Axel Revheim, byråleder i Nucleus

Nucleus har vunnet priser fire år på rad i denne verdens største prisutdeling innenfor PR-faget.

Men Nucleus er ikke alene om å ha tre nominasjoner, også Trigger og Geelmuyden Kiese har tre nominasjoner hver.

PR-operatørene har to nominasjoner og Gambit og MSL har en nominasjon hver. I PR-byrået MSL er de stolte over nominasjonen.

– Det er veldig gøy at norske byråer gjør det så sterkt, og at arbeidet vi har gjort blir lagt merke til internasjonalt. Dette viser at norsk PR-bransje er helt i verdenstoppen, både i strategi og kreativitet, sier byråleder Rolf Ellingsen Aaneland til KOM24.

Rolf Aaneland i MSLGroup sier det er stas å bli nominert i Sabre Awards. .

– Stas!

Han sier de er utrolig stolte over jobben de har gjort for EpiGuard.

– Vi har gjennomført en global kampanje fra hjemmekontorene våre. På et tidspunkt da verden trengte nye løsninger, har vi bistått EpiGuard med å gjøre deres kunnskap og smittevernkuvøsen EpiShuttle kjent over hele verden. Det er et veldig meningsfullt oppdrag, og derfor er det ekstra stas at vi også blir nominert til Sabre, sier Aaneland.

Har vi oversett noen nominerte? Gi oss en lyd og vi skal oppdatere listen fortløpende!

Dette er de norske nominasjonene

  • «Power the Change» med Aker Solutions i kategorien Employer Branding
  • «En annerledes jul» med Leger uten grenser i kategorien Not-For-Profit Organizations
  • «Uten grenser» med Hennig-Olsen Is og Leger uten grenser i kategorien Sponsorhips
  • Impossible Games — Fortum med Trigger Oslo i kategorien Sponsorships
  • Reclaim intimacy — Karo Pharma/Asan med Trigger Oslo i kategorien Marketing to youths
  • Norwegian Space Travel — Visit Norway med Trigger Oslo i kategorien Integrated Marketing
  • EpiGuard - global PR and positioning — EpiGuard with MSL i kategorien Medical technology
  • Know Your Rights — Arbeidstilsynet med Geelmuyden Kiese i kategorien The SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning
  • Know Your Rights — Arbeidstilsynet med Geelmuyden Kiese i kategorien Multi-Country Programme
  • Når du må være der for andre er vi der for deg — YS med Geelmuyden Kiese i kategorien Institutional Image
  • Making the Global Goals Personal — Norad med Hill+Knowlton Strategies
  • The world’s most beautiful gaming experience. — Ubisoft Nordic med PR-operatørene med Kite communication & event i kategorien Social Media/Social Networking Campaign
  • From Zero to Hero — Farmasiet with PR-operatørene i kategorien Nordics
Powered by Labrador CMS