Fikk PR-jobben «alle» ville ha: – Helt tullete 297 personer søkte på stillingen som PR-rådgiver i Visit Norway. Vetle Gjevestad Agledahl ble valgt blant dem og forlater dermed Trigger etter fire år.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Full jubel i Trigger: Nominert til årets byrå i Norden Årets London-tur kan bli svært innbringende for Trigger.
– Har selv opplevd å bli diskriminert i dialog med kunder Forholdene for kvinner har utviklet seg med årene, også innenfor PR- og reklamebransjen.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Trigger inngår samarbeid med Oslo-filharmonien Det internasjonalt anerkjente symfoniorkesteret får med seg Trigger på laget for å styrke posisjonen i Norge.
Diana Jandl von Hall er ny senior prosjektleder i Trigger Med over 25 års erfaring fra velkjente byråer er Diana Jandl von Hall nå klar for Trigger.
Ekte kommunikasjon fyller to år: – Må takke nei til kunder – Nå kjenner folk fra Regjeringskontorene til Bjørvika igjen navnet vårt.
Går til miljøkamp med Trigger på laget Handelens Miljøfond og NFF går nå ut med en felles kampanje. Valget for samarbeidspartner falt på Trigger, etter konkurranse med flere andre byråer.
Trigger skal mekke reklame for Mekonomen – Vi skal bidra til å gi bileiere mindre klump i magen, sier Trigger-Tone.