18 millioner kroner borte på ett år: – Tallene våre står i sterk kontrast til de faglige resultatene Trigger har ikke hatt mindre inntekter siden 2020.
Byråenes sommerfester: Se bildene! Når sommeren nærmer seg, er det ikke bare ferieplanene som står på agendaen for mange bedrifter – det er også tid for den årlige sommerfesten.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Oscarsborgoperaen inngår samarbeid med Trigger Operaen i Oslofjorden får med seg Trigger på laget. Målet er å styrke posisjonen og lansere en ny retning.
Oslo Pride-sjefen mener mange misforstår bevegelsen: – Vi har en jobb å gjøre Pride-feiringen er rett rundt hjørnet. Oslo Pride-leder Dan Bjørke åpner opp om de mange utfordringene de støter på i kommunikasjonsarbeidet sitt.
– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.
Kristiania-studenter deltok på Trigger Academy På Høyskolen Kristiania har studenter ved bachelorstudiet i Art Direction og Tekst for første gang fått opplæring i byråets arbeidsmetodikk.
Her jubler Hydro for sitt SABRE Awards-gull – Målet har vært å skape en etterspørsel i markedet. Det har vi lykkes veldig godt med.
Fikk PR-jobben «alle» ville ha: – Helt tullete 297 personer søkte på stillingen som PR-rådgiver i Visit Norway. Vetle Gjevestad Agledahl ble valgt blant dem og forlater dermed Trigger etter fire år.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Full jubel i Trigger: Nominert til årets byrå i Norden Årets London-tur kan bli svært innbringende for Trigger.