Trigger og ADHD Norge utfordrer fordommene Hva foregår egentlig inni et hode med ADHD, og hvordan ser det ut? Det utforsker ADHD Norge og Trigger i sin nye kampanje som tar tak i fordommer og misforståelser rundt diagnosen.
Trigger klinket til på Magnet Awards: – Noen kampanjer betyr ekstra mye Trigger var godt representert og tok med seg flere priser fra prisutdelingen.
Lene Lyck Fasting forlater Trigger etter nesten elleve år Lene Lyck Fasting forlater Trigger og blir kommunikasjonssjef i Oslo Business Region.
Trigger vant 25-millionersanbud – slo ut 12 byråer i kampen om Medietilsynet – I disse dager betyr det mye å vinne stabile, gode kunder – slik som dette.
Oslo Pride og Trigger utvider samarbeidet Trigger støtter Oslo Pride, både med frivillig innsats og nå gjennom faglig støtte.
Polestar og Trigger undersøker hjernen Hva er det egentlig som skjer med oss når vi opplever kjøreglede? For å komme nærmere svaret tok Polestar og Trigger i bruk nevroteknologi.
Trigger skal redde torsken i ny kampanje Den nye kampanjen til Oslofjordens Friluftsråd skal synliggjøre den alvorlige tilstanden for livet i Oslofjorden.
Ny kampanje skal redde liv ved å gi unge gutter en stemme Trigger og Trygg Trafikk vil «gi gutta en stemme».
Trigger får forsikringsselskap inn i kundeporteføljen – Trigger traff blink på både kompetanse, energi og kjemi.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
Trigger og Sparebanken Vest med personlige hilsener Hvor mye hver enkelt kunde får blir kommunisert til dem via en personlig film.
Poesi, taxiturer og OL-nostalgi sikret norsk gull i London Før kveldens SABRE Awards var det norske byråer som stjal showet under In2Sabre – med gull for poesi, trygghet og OL-nostalgi.
Trigger skal få folk til å bry seg om Oslofjorden Skal lede kommunikasjonsarbeidet i storstilt redningsaksjon for Oslofjorden
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
Kommunikasjonsrådgiver nominert til Spellemann: – Folk på jobb ble ganske overrasket Tobias Gausemel Backe spiller gitar i metalbandet SIBIIR. Og jobber med kommunikasjon i Telenor.