Trigger henter økonomisjef fra PwC Tonje Trengereid er Triggers nye økonomisjef, og kommer fra rollen som senior manager i PwC.
Lanserer ny fotball-kampanje: – Aldri fått sånn respons Vil gi jenter som spiller fotball bedre muligheter.
Ingen krise i kommunikasjonsbransjen – kjører på som før KOM24 har tatt tempen på kommunikasjonsbransjen. Der er det omtrent ikke noen nedkjøling, mener byråtoppene selv.
Trigger og 4H inngår samarbeid Den frivillige barne- og ungdomsorganisasjonen 4H Norge skal gjøre seg attraktiv for nye generasjoner, og med seg på laget har de fått Trigger.
– I sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade Sebastian følger Postgirobyggets oppskrift for en god sommer.
Annemarte drømmer om Hellas i sommer – må ta til takke med Bergen Men, det er aldri feil å tilbringe litt kvalitetstid med familien.
Teknisk feil gjorde at Trigger ikke fikk kjempe om gullkontrakt Gikk glipp av kontrakt med verdi på inntil 64 millioner kroner.
Rundt 20 Trigger-ansatte jobber frivillig under Pride: – Fellesskap og stolthet Kommunikasjonsbyrået Trigger har åpnet opp for ansatte som vil hjelpe til under Pride-markeringen i Oslo.
Trigger lanserer nytt samarbeid med reiselivskunde Markedsføringsbyrået Trigger skal samarbeide med Havila Kystruten.
Flagget til topps for håndteringen «Rent kommunikasjonsfaglig var dette veldig godt og smart løst når de først innså at de hadde gjort en feil», skriver Bente Kvam Kristoffersen.
Trigger-ansatte får jobbe frivillig med Oslo Pride i arbeidstiden: – Håper at dette blir en ny tradisjon Halvparten av de ansatte i Trigger skal jobbe frivillig for Oslo Pride.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
TRY Råd, Publicis og Nucleus deler Helsenett-kontoen verdt flere millioner kroner De tre byråene deler rammeavtalen om å bistå med kommunikasjonstjenester.
Tone i Trigger mener du bør styre unna disse ordene i stillingsannonser – Jeg tror ikke nødvendigvis at man får bedre søkere ved å «spisse» budskapet og ønske seg «analytiske», «strategiske» eller «målrettede» kandidater som «brenner» for alt.
Trigger-Babak lager podkast om hvordan vi skal løse klimakrisen – Vi vet vi må omstille oss, men ingen snakker om hvordan.
BCW ble kåret til årets nordiske byrå i SABRE – Det nordiske fellesskapet vi har er veldig sterkt og butikken går bra, sier administrerende direktør for BCW Oslo.