Nyinnspilling av «Se ilden lyse» nominert til global musikkpris I forbindelse med relanseringen av Dale of Norways OL-genser fra 1994 spilte artisten SKAAR inn en ny versjon av den ikoniske norske låten «Se ilden lyse». Nå har nyinnspillingen blitt shortlistet til Music+Sound Awards 2024.
Trigger kan bli kåret til årets kreative byrå i verden Møter knallhard motstand fra noen av verdens største byrå.
Mekonomen tolker bil med Trigger i ny kampanje Mekonomen, kjent for sitt fengende slagord, ønsket nå å fornye seg gjennom en stor kampanje i samarbeid med Trigger, som er den første kampanjen på årevis.
Trigger staker ut ny kurs for Redningsselskapet Med verdens nest lengste kystlinje, og et stadig våtere og villere vær ser Redningsselskapet behovet for å styrke laget.
Ekte Kommunikasjon tar ny retning: – Ville forskjellige ting Ingebrigtsen leder nå Tinde Advise, Carlsen er ved roret i Fixd og Schau står bak Schriv.
Trigger henter fra Släger igjen Byrået melder om full fart inn i høsten og styrker laget med en ny PR-rådgiver
Byråene om nytt lovforslag: – Alle må være sitt ansvar bevisst Bør det komme nye føringer for markedsføring av usunn mat?
Utelatt fra topplistene: Nå får de sin egen «30 under 30»-liste Med «30 under 30» tar Glava, Gyproc og Weber kampen mot de etablerte «talent»-listene og redefinerer hva suksess er.
Trigger sikrer seg ny innholdsrådgiver og prosjektleder Anniken Storbukås Lohne trer inn som innholdsrådgiver, mens Liv Nyfløt blir prosjektleder i Trigger.
Rema-Reitan fikk knallhard bærekraftskritikk – Dette svarte han Ole Robert Reitan tror strengere føringer fra politikerne kan hjelpe matvarekjedene til å ta bedre valg.
18 millioner kroner borte på ett år: – Tallene våre står i sterk kontrast til de faglige resultatene Trigger har ikke hatt mindre inntekter siden 2020.
Byråenes sommerfester: Se bildene! Når sommeren nærmer seg, er det ikke bare ferieplanene som står på agendaen for mange bedrifter – det er også tid for den årlige sommerfesten.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Oscarsborgoperaen inngår samarbeid med Trigger Operaen i Oslofjorden får med seg Trigger på laget. Målet er å styrke posisjonen og lansere en ny retning.
Oslo Pride-sjefen mener mange misforstår bevegelsen: – Vi har en jobb å gjøre Pride-feiringen er rett rundt hjørnet. Oslo Pride-leder Dan Bjørke åpner opp om de mange utfordringene de støter på i kommunikasjonsarbeidet sitt.
– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.