– Som et nordisk familieselskap med stor kunnskap om det nordiske markedet føler vi oss trygge på å kunne levere nordiske kampanjer på høyt nivå og velger nå derfor å utvide, sier Head of Commercial B2B i Aller Media, Sara Forssberg.
– Som et nordisk familieselskap med stor kunnskap om det nordiske markedet føler vi oss trygge på å kunne levere nordiske kampanjer på høyt nivå og velger nå derfor å utvide, sier Head of Commercial B2B i Aller Media, Sara Forssberg.

Aller Medias influenser-nettverk utvides til Norge og Danmark

– Vi ønsker å være en innovativ partner som kan tilby skreddersydde nordiske kampanjer med et bredt spekter.

Publisert Sist oppdatert

– De fleste av våre annonsører ønsker å nå ut til våre naboland, på en måte som passer det lokale markedet. Dette gjelder både store etablerte selskaper og startups i begynnelsen av ekspansjon. Som et nordisk familieselskap med stor kunnskap om det nordiske markedet føler vi oss trygge på å kunne levere nordiske kampanjer på høyt nivå og velger nå derfor å utvide, sier Head of Commercial B2B i Aller Media, Sara Forssberg.

Dette opplyses i en pressemelding på hjemmesiden.

Influenser-nettverket Sparks, ble lansert høsten 2020 og har flere tusen tilkoblede mikroinfluensere som hovedsakelig rekrutteres via Aller Medias egne kanaler. Nå melder Aller Media at nettverket ekspanderer til både Norge og Danmark.

– Vi ønsker å være en innovativ partner som kan tilby skreddersydde nordiske kampanjer med et bredt spekter, og da er mikroinfluensere et flott alternativ i miksen.

Sparks har egne eksperter som håndplukker influenser-profiler som er best egnet til de ulike kampanjene.

Powered by Labrador CMS