Noen av deltakerne i TRY sin nye podcast og Kjetil Try:

Fra venstre:Stine Ekstrøm, Sander Svardahl, Iselin K. Dahl, Anine Namork, Kjetil Try, Hanne Gilje Selse, Camilla Gundersen
Noen av deltakerne i TRY sin nye podcast og Kjetil Try: Fra venstre:Stine Ekstrøm, Sander Svardahl, Iselin K. Dahl, Anine Namork, Kjetil Try, Hanne Gilje Selse, Camilla Gundersen

Kjetil Try deler alt han kan med omverden

TRY vil dele intern podkast med omverden. Slik skal de sikre seg flere kunder. 

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Podkasten, som i utgangspunktet ble laget for intern bruk, er nå gjort tilgjengelig for et større publikum. 

Dette inkluderer ikke bare eksisterende og potensielle kunder, men også studenter og de som generelt er interessert i områdene kreativitet, teknologi og strategisk tenkning.

– Vi har allerede produsert 40 episoder, og vårt mål er å nå minst 100 episoder innen januar. Gjennom «Alt vi kan» ønsker vi å etablere en forbindelse mellom det kreative og teknologiske feltet, og dele denne kunnskapen ikke bare internt, men med et større publikum, sier administrerende direktør Kjetil Try i en pressemelding. 

Podcasten er produsert i TRYs eget studio og er ledet av egne programledere. 

Det trekkes inn fageksperter fra ulike avdelinger i TRY-huset, samt gjester fra bransjen.

– Ved å dele kunnskap og erfaringer, håper vi å inspirere og utdanne ikke bare våre egne team, men også den nye generasjonen av markedsførere og teknologiinteresserte, sier Iselin Dahl, leder for TRYs satsing på kunnskapsdeling og kurs.

Powered by Labrador CMS