TV 2 med fem nye signeringer - trapper opp Marketing-avdelingen Henter fra OneCall, NRK, TRY, RiksTV og Nordea: – Med disse rekrutteringene bygger vi et knallsterkt lag.
Tante Randi omstrukturerer - gir ansvar til grandtanter Dropper daglig leder: – Behovet handler ikke om en daglig leder, men behovet for daglig ledelse, sier Woll.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
CAPA: Betydlig færre norske bidrag sendt inn til Cannes Lions Norsk Cannes Lions-jurydeltagelse bestemmes av antall løver som vinnes hvert år. Færre bidrag gjør at det spøker for norsk juryering i fremtiden.
Disse fire skal juryere i årets Cannes Lions TRY og POL er jevnt fordelt i årets Cannes Lions-juryer.
Slik mener TRY-huset at AI vil endre markedsføring – Vi må bruke de verktøyene vi har tilgjengelig og selv om AI ikke kan erstatte menneskelig kreativitet fordi verktøyene er begrenset av egen læring og data – bør det i hvert fall ikke sette en stopper.
Randi og Scott er AI-mentorer hos TRY – Faren, eller fellen, er jo å bli redd for dette, eller ikke vil bruke det.
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Slik jobber DNB med innsikt og markedsføring Markedsdirektøren trekker fram tre sentrale spørsmål i innsiktsarbeidet: – Når vi finner svarene på disse tre, vet vi hva vi skal ha ut, hvorfor og hvordan vi skal kommunisere dette.
– Du våkner opp natt til onsdag og tenker: Føkk, håper vi ikke har ødelagt karrieren til OnklP nå Kreatørparet Camilla Bjørnhaug og Preben Moan er hedret med KFs hederspris.
Kreatør-duo fra The Oslo Company til topps i Gulltusjen Josephine Berntzen kom på andreplass i Gulltusjen i fjor: – Ekstra gøy med gull i år.
Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Disse seks byråene kjemper om Gullfisken POL, Morgenstern, TRY, Alexander Reklamebyrå, Per Høj og Anorak – har alle muligheten til å sikre seg Gullfisken neste måned.