Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Langer ut mot Jobbi.no: – Et realt shit-show Anonyme jobbvurderinger er nå bare noen tastetrykk unna – og debatten er i gang. Nå svarer også byråtoppene på hva de tenker om å kunne bli vurdert offentlig.
– Jeg ler hver eneste dag på jobb. Morsommere enn det blir det vel ikke TRYs nye reklamesjef Hanan Jahr er inhabil, men entusiastisk: Hun mener Zalo-kampanjen viser hva som skjer når kreativitet møter selvtillit. I påskepraten snakker hun også om hvorfor godis og fri er et perfekt konsept – og hva som gjør jobbhverdagen i TRY så morsom.
Trekker fram dating-arrangement som noe av det morsomste i år: – Du skulle vært der Hverdagen til Kristin Norli i TRY byr på ulike hendelser. I påsken ser hun fram til å slappe av.
Gammel Lano-reklame blant de mest effektive i verden Orklas reklamefilmklassiker 'Lano – Vask de hendene ble shortlistet i Kantar Creative Effectiveness Awards 2025
TRY og WAL vinner årets to første Sølvfisker: – Stemningsfullt og gjenkjennelig TRY og WAL har sikret seg årets to første Sølvfisk-priser – for henholdsvis IKEA og Altibox.
Dette er vinnerne av Performance Awards 2025 Performance Awards hedrer årets beste prestasjoner – og i år satte konkurransen rekord med hele 87 innsendte bidrag.
Varsling, HR og arbeidsmiljø: Slik tar bransjegigantene vare på folkene sine Flere av de største byråene åpner opp om HR-rutiner, arbeidsmiljø og hvordan ansatte kan varsle.
Tar over etter Try: – Vi er nødt til å være enda flinkere Hanan Jahr er klar for å innta sjefsrollen i TRY Reklame.
TRY stakk av med flest priser under Gullhaien TRY vant både gull, sølv og bronse i åpen klasse under den nye prisen Gullhaien, som hedrer kreativ bruk av kunstig intelligens i kommunikasjonsbransjen.
Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
– Sannsynligvis verdens mest unike reisemål TRY skal hjelpe Hurtigruten Svalbard med utvikling av merkevaren.
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
– Sjeldnere og sjeldnere at man klarer å engasjere folk Mads Krogh i TRY var svært fornøyd med å hente hjem flere gull for jobben de gjorde for Volkswagen.
Her er shortlisten til Young Lions Digital Etter en intens konkurranse har juryen valgt ut de beste bidragene som nå kjemper om å vinne den prestisjefylte prisen.
Fra lederstilling i TRY til topplederjobb i Inspirit Maiken Sørensen går fra stillingen som leder for rådgiverne i TRY Råd til topplederjobb som salgs- og markedsdirektør i teknologiselskapet Inspirit. Hun tiltrer stillingen 1. mars.
Dette går pengene fra Gullblyanten til: – Det koster å arrangere Det koster å sende inn bidrag til Gullblyanten. Benedikte Løvdal i Kreativt Forum forklarer hvor pengene tar veien.
Slutter som kreativ leder i TRY Opt – Dette er hennes nye jobb Elke Vindenes slutter etter nesten åtte år i TRY.