Derfor er Kvikk Lunsj og Solo identisk med påsken – I tider preget av usikkerhet blir det ekstra viktig for oss å søke trygghet og stabilitet gjennom våre tradisjoner.
TRY med storsatsing på data og analyse I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics.
TRY utvikler prestisjeprosjekt for KS Hele TRY-huset er involvert når de nå skaper et nytt kunnskapssenter og interaktivt læringsspill om lokaldemokratiet for KS sammen med partnerne SixSides og Back.
Her innser TRY at de har sikret seg tidenes første Grand Prix på Gullblyanten Brukte 17. mai på å gjøre jobben. Mener det var verdt det.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
Derfor starter de TRY Innsikt: – Viktigere enn noen gang Konsernet tar grep for å møte utfordringer i markedet.
Slik får du jobb i kommunikasjonsbransjen Toppledere deler sine tanker, blant annet om hvordan man skiller seg ut som jobbsøker i kommunikasjonsbransjen.
TRY har laget Norges første KI-studieveileder for UiB Skal gjøre studievalget enklere og mer tilpasset den enkeltes interesser og ambisjoner.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
Milliardærene i reklamebyråkamp: – Litt bikkjeslagsmål er helt greit Rema 1000 jakter nytt reklamebyrå.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Podkast er mer enn bare lyttere «Å nei, podkasten får bare 50 lyttere i uka. Men samtidig gjør den kanskje mye mer enn du tror», skriver Jon Marius Roald.