Amedia har besluttet å satse mer på salgssenteret Amedia SMB.
Amedia har besluttet å satse mer på salgssenteret Amedia SMB.

Amedia satser mer på salgssenteret - vil øke med ni årsverk

Nysatsinger, slik som Avisa Oslo i Oslo og Nidaros i Trondheim, gjør at Amedia SMB får mer å gjøre på Lisleby i Fredrikstad.

Publisert

Etter et år med høy vekst vil Amedia SMB satse enda mer i Fredrikstad. Nå søker selskapet etter ni nye medarbeidere innen ulike fagfelt, opplyses det om i en pressemelding.

I fjor omsatte selskapet for 67,27 millioner kroner. Det var en økning på 10 millioner NOK fra 2019. Veksten var på 18 prosent fra 2019 til 2020.

-Amedia har besluttet å satse mer på salgssenteret Amedia SMB. Etter flere år med høy vekst og stort fokus på produktutvikling vil vi øke med hele 9 årsverk, sier daglig leder Knut Hoff Johannessen i Amedia SMB i meldingen.

Daglig leder Knut Hoff Johannessen i Amedia SMB.
Daglig leder Knut Hoff Johannessen i Amedia SMB.

Konsernet Amedia har den siste tiden gjort en rekke oppkjøp og nysatsninger, slik som Avisa Oslo i Oslo og Nidaros i Trondheim, noe som gjør at Amedia SMB får mer å gjøre på Lisleby i Fredrikstad.

Det opplyses om at de blant annet skal søke etter en ny leder til deres grafiske avdeling og innholdsavdeling,en kommersiell skribent og selgere på flere nivåer.

Amedia SMB er Amedias største salgssenter og har lokaler på Lisleby mellom Fredrikstad og Sarpsborg. Selskapet har i dag 52 årsverk. Totalt vil Amedia SMB i Fredrikstad runde 60 ansatte når nye hoder er på plass. I tillegg er det drøye 10 frilansere fra ulike deler av landet. Amedia SMB er organisert inn under Amedia Salg og Marked hos Amedia AS.

Powered by Labrador CMS