Kampanjen fra Finansforbundet inneholder flere små videosnutter.

Publicis Kitchen og Finansforbundet
med ny vervekampanje

Mange fagorganiserte forholder seg ikke aktivt til medlemskapet sitt. Dette ble bakgrunnen for Finansforbundets nyeste vervekampanje «The Work Shop».

Publisert Sist oppdatert

Sammen med Publicis Kitchen har Finansforbundet laget en egen serie med fiktive produkter som speiler utfordringer som arbeidstakere og studenter møter på i sin hverdag. 

I serien finner du blant annet Forhandlings-bart, Spisse albuer-protese, Kompetansejekk, Tykk-hud-krem og parfymen Eau de Compétence. 

Produktene har fått sin egen nettbutikk på Finansforbundets nettside, og fungerer som inndrager til hva medlemskapet faktisk tilbyr.

– De fleste har hørt om fagforeninger, men de færreste vet hva et fagforbund faktisk betyr for ansatte på en arbeidsplass: Hvilken rolle tillitsvalgte har og hvilke andre fordeler vi tilbyr. Derfor ønsket vi et konsept som kunne formidle alle medlemsfordelene våre, sier Ane Køber Guldvik, Leder Marked, i Finansforbundet, i en pressemelding.

Team:

  • Kreatør: Torkel Bjørnstad Sveen
  • Kreatør: Ola Øverlid
  • Kreatør: Calle Bjørnqvist
  • Rådgiver: Thomas Magnussen
  • Prosjektleder: Susanne Vikskjold Solberg
  • Prosjektleder: Christel Jørgensen
  • Produsent: Marjolijn de Bont
  • Produsent: Håkon Ludvik Grønvold
  • Designer: Aurora Wergeland
  • Designer: Sebastian Tharaldsen
  • Designer: Rebecca Kvidal
  • Regissør: Simen Øvereng
  • DOP: Per Gunnar Foldal
  • Klipper: William Juhl Stafv
  • Kunde: Ane Køber Guldvik, Solveig Bjørnstad og Mette Nordnes

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS