Cannes Lions: Så mange færre bidrag kommer fra Norge i år Norke byrå og annonsører skrur igjen kranene. Antall bidrag fra Norge stuper til Cannes Lions.
Ny kreativ ledelse i Publicis Kitchen Thomas Askim og Hans Martin Rønneseth får det overordnede ansvaret for Publicis Kitchens kreative retning.
Haakon Dahl slutter i Publicis og Kitchen etter 28 år Vil bruke resten av karrieren sin utenfor Publicis.
Bertel O. Steen og Stellantis har valgt Publicis Kitchen som sitt nye reklamebyrå Bertel O. Steen samler åtte bilmerker hos Publicis.
Magnus sørger for at Publicis-lunsjen er et av dagens høydepunkt Derfor serverer han alltid ribbe i juli til de Publicis-ansatte.
For første gang har Publicis latt AI stå for det visuelle i hele kampanjen Hele Publicis-huset har vært involvert i AI-kampanjen: – Det blir langt ifra den siste, lover byråleder i Publicis MSL.
Elena og Jonas flyttet kontoret utenlands gjennom Publicis-programmet Work Your World Kommunikasjonsrådgiveren fikk føle på «load shedding» i Cape Town og søke-spesialisten gjorde som mange andre nordmenn og flyttet til Lausanne.
Cannes Lions er i gang: Her er alle de norske på shortlist første dag Fem norske byrå sikret seg nominasjoner på dag en.
Publicis-ansatt ble møtt av røyklukt – nesten hele byrågruppen har hjemmekontor – Brannen blusset opp i løpet av natten og vi var bekymret fram til vi fikk melding om at brannen er under kontroll og at det er mindre røykutvikling.
Her fester den norske reklamebransjen i Cannes Torsdag festet «hele» den kreative bransjen fra Norge i Cannes.
Young Lions-sølvvinnere: Mener Cannes Lions må bli mer inkluderende Moe og Sæle feirer sølvet i Cannes, men etterlyser større muligheter for unge å delta i Frankrike.