Anorak har laget en ny kampanje for BI.

Anorak har levert sin første merkevarekampanje for BI

En avgangsseremoni setter rammen for profilfilmen som utgjør spydspissen til kampanjen.

Publisert

Ambisjonen med kampanjen er å styrke assosiasjonene til Handelshøyskolen BI.

– Sterke merkevarer bygges først og fremst gjennom summen av det folk opplever i møte med oss i hverdagen. Men vi vet også at kampanjer kan spille en avgjørende rolle i å forsterke historien om hva vi tilbyr og hvem vi er til for, sier Anette Skott, direktør for marked og rekruttering på BI i en pressemelding.

Kampanjen går på lufta 29. september, og vil vises på TV, kino, print og digitale flater gjennom flere perioder i 2025 og 2026.

Profilfilmen er produsert av Aparent med Niels Windfeldt som regissørog Lasse Nyhaugen som produsent. Soundtracket til profilfilmen er låten «Dreamer» av den norske artisten Red Moon.

Ansvarlige i BI: Anette Skott, Marion Nesje, Kim Syvaldsen, Kristina Løvbakken, Jo-Inge Mandt, Annicken Hejna og Gøril Karstad.

Kreativt team i Anorak: Sebastian Pandonis, Stein Simonsen og Svein Werner Langmyr, rådgiver Kine Alexandra Werenskiold, strategisk planner Jari Niklas Olsen og prosjektleder Hege Iren Dyrseth.

Ansvarlige fra Carat: kundeansvarlig Ane Mari Eriksen og Pål Eidholm, Line Grønberg Eriksen, activation lead og Kjetil Branes, digital lead.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS