Anorak har levert sin første merkevarekampanje for BI
En avgangsseremoni setter rammen for profilfilmen som utgjør spydspissen til kampanjen.
Ambisjonen med kampanjen er å styrke assosiasjonene til Handelshøyskolen BI.
– Sterke merkevarer bygges først og fremst gjennom summen av det folk opplever i møte med oss i hverdagen. Men vi vet også at kampanjer kan spille en avgjørende rolle i å forsterke historien om hva vi tilbyr og hvem vi er til for, sier Anette Skott, direktør for marked og rekruttering på BI i en pressemelding.
Kampanjen går på lufta 29. september, og vil vises på TV, kino, print og digitale flater gjennom flere perioder i 2025 og 2026.
Profilfilmen er produsert av Aparent med Niels Windfeldt som regissørog Lasse Nyhaugen som produsent. Soundtracket til profilfilmen er låten «Dreamer» av den norske artisten Red Moon.
Ansvarlige i BI: Anette Skott, Marion Nesje, Kim Syvaldsen, Kristina Løvbakken, Jo-Inge Mandt, Annicken Hejna og Gøril Karstad.
Kreativt team i Anorak: Sebastian Pandonis, Stein Simonsen og Svein Werner Langmyr, rådgiver Kine Alexandra Werenskiold, strategisk planner Jari Niklas Olsen og prosjektleder Hege Iren Dyrseth.
Ansvarlige fra Carat: kundeansvarlig Ane Mari Eriksen og Pål Eidholm, Line Grønberg Eriksen, activation lead og Kjetil Branes, digital lead.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no