Henrik Alfheim vender tilbake til reklamebransjen Kunne ikke takke nei TIL NXT: – Åpenbart truffet en nerve i dagens marked.
Publicis MSL henter to nye rådgivere Styrker byrået innen flere områder: – På sikt tror vi at samfunnets voldsomme endringstakt i kombinasjon med ny teknologi vil stille høyere og strengere krav til kommunikasjonsavdelingene.
Storm Communications gjør podkast-rekruttering Tilfeldighetene gjorde at finaleintervjuet til Pernille Wold Kaspersen ble en opptreden i podkasten «Stormkast med Valebrokk & Stordalen».
Professor slakter Sannum & Bergestuens kommunikasjon etter at flere profiler forlater byrået: – Et PR-byrå burde vite bedre – Dette er langt ifra god reklame for Sannum & Bergestuen, sier Peggy Brønn om byråets siste Facebook-innlegg. – Et humoristisk forsøk på en metakommentar, svarer Eva Sannum.
Fredensborg Fritid satser videre på markedsavdelingen – gjør sin fjerde ansettelse på et år I takt med selskapets og markedets vekst, har Fredensborg Fritid bygget opp en egen markedsavdeling. Nå ansetter destinasjon- og eiendomsutvikleren Even Mohagen i rollen som digital markedsfører.
Mediacoms internprogram er tilbake: Får søkere fra alle store studiesteder – Vi tok en pause i 2021, så vi ble veldig glad for den enorme responsen i markedet, sier ansvarlig for internprogrammet i Mediacom, Tord Sollie.
Omdømmeekspert om Tusenfryds ekspressbilletter: – Feigt å ikke stå i det Tor Bang tror ikke fornøyelsesparken taper omdømme av denne saken.
Derfor er kommunikatører og markedsførere sentrale for å få til et bærekraftig samfunn Per Espen Stoknes, Førsteamanuensis, BI, forklarte torsdag norske markedsførere hvordan kommunikasjon kan være en nøkkel for raskere omstilling til bærekraft.
– Nedslående at byråer ikke er mer varsomme når de tar på seg kunder med tvilsomt rykte og oppførsel – Man må kunne stå inne for den aktøren de velger å jobbe med, sier Ketil Raknes.
Etter ti år i Trigger, gjør Tonia sitt aller første jobbytte Har fått en helt ny rolle i Elkjøp Nordic.
Ståle Tvete Vollan forlater helsevesenet til fordel for musikken i NMH – Det er fantastisk å få komme «hjem» til musikken.
Søkte jobb i Dinamo, startet i jobb etter en uke Liv Maria søkte jobb i kommunikasjonbyrået og dro på sin første jobbdag åtte dager senere.
TV 2 har styrket kommunikasjonsteamet Hadde 135 søkere til stillingen, landet til slutt på en av de interne søkerne.
Politiet skal ikke være en underholdningsaktør på Twitter – Men vi hadde aldri hatt så mange følgere uten bruk av humor og glimt i øyet.
Stort nok engasjement kan få virksomheten inn på omdømmeliste Cirka ti virksomheter klarer å komme seg inn på omdømmelista, hvis de skaper nok engasjement rundt virksomheten.