Sporveien topper mens Tibber stuper i bærekraftsmåling Norske forbrukere sender Sporveien T-banen helt til topps i årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Bærekraftbarometer ved Handelshøyskolen BI.
Har analysert den offentlige koronakommunikasjonen: Derfor funket «meter’n» «Vi analyserte 30 korona-pressekonferanser. Slik prøvde Bent, Erna, Raymond, Camilla og Espen å mobilisere befolkningen til handling.», skriver Maria Isaksson og Mona Kristin Solvoll.
GlobalConnects nye markeds- og kommunikasjonsteam på plass – Det er nok av spennende utfordringer for oss som helt nytt team å ta tak i. GlobalConnect har ambisiøse vekstmål i det norske markedet, og teamet vårt har en viktig rolle i dette arbeidet, sier Christian Kamhaug.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Aspelin Ramm har ansatt markedsanalytiker Eiendomsutvikleren har hentet inn Henrik Brekke fra Oslo Areal.
Mener norske annonsører slurver på TikTok – For meg er det sløvskap. Jeg velger å tro at brukere av TikTok vet bedre og forventer innhold som er bedre.
Bella søkte 72 jobber før hun fikk sjansen i Venstre, nå får hun hovedansvaret for partiets sosiale medier – Det å gå fra å sitte hjemme og søke jobber til å tilbringe dagene på Stortinget var utrolig spennende, og jeg er så takknemlig for at Venstre turte å satse på noen som var nyutdannet.
Omdømmeekspert: – TV 2 spiller et kjempehøyt spill KOM24 har snakket med en rekke omdømme-eksperter om TV 2s stadige konflikter med distributørene vil påvirke omdømmet til kanalen.
Concept Communication henter erfaring innen arrangementsutvikling – Vi er veldig heldige som får med oss en av de meste erfarne i bransjen.
Sporveien vant bærekraft-pris: Slik jobber de med bærekrafts-kommunikasjon Har fokus på å kommunisere både enkelt, tydelig og litt lekent.
Norske bedrifter bruker Bernie Sanders-bilde uten lov – TV 2: Dette skulle vi aldri ha gjort Ekspert kaller norske bedrifter og institusjoner for kunnskapsløse.