Retorikkekspert om Støre: – De fleste ansatte gjør narr av slike uttalelser fra ledere Det koker internt i Arbeiderpartiet. Dette er retorikkekspertenes dom over Jonas Gahr Støres håndtering av kaoset.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Internt senior-opprykk i Storm Samfunn Under ett år etter at hun begynte som rådgiver i Storm Samfunn rykker Frida Axelsen-Sørlle opp.
Går fra nyhetsdesken til kommersiell avdeling i TV 2 Pernille Gunnes skal holde styr på TV 2 Marketings kanaler i sosiale medier.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
Tror Meta-grep kan få konsekvenser for influensere Meta innfører begrensninger i hva brukere under 18 år får opp i feeden sin på Facebook og Instagram. Det kan få konsekvenser for markedsførere.
Podkast-markedsføring: – Tilbudet er større en etterspørselen Ikke alle podkaster har enorme lyttertall. Flere mener derimot at det finnes andre måter å måle suksess på.
Eksperter: Dette sier «Makta» om politisk kommunikasjon før og nå NRK-serien «Makta» har blitt svært populær. Hva sier den om politisk strategi og kommunikasjon før og nå?
Sporveien topper mens Tibber stuper i bærekraftsmåling Norske forbrukere sender Sporveien T-banen helt til topps i årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Bærekraftbarometer ved Handelshøyskolen BI.
Har analysert den offentlige koronakommunikasjonen: Derfor funket «meter’n» «Vi analyserte 30 korona-pressekonferanser. Slik prøvde Bent, Erna, Raymond, Camilla og Espen å mobilisere befolkningen til handling.», skriver Maria Isaksson og Mona Kristin Solvoll.
GlobalConnects nye markeds- og kommunikasjonsteam på plass – Det er nok av spennende utfordringer for oss som helt nytt team å ta tak i. GlobalConnect har ambisiøse vekstmål i det norske markedet, og teamet vårt har en viktig rolle i dette arbeidet, sier Christian Kamhaug.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Aspelin Ramm har ansatt markedsanalytiker Eiendomsutvikleren har hentet inn Henrik Brekke fra Oslo Areal.
Mener norske annonsører slurver på TikTok – For meg er det sløvskap. Jeg velger å tro at brukere av TikTok vet bedre og forventer innhold som er bedre.
Bella søkte 72 jobber før hun fikk sjansen i Venstre, nå får hun hovedansvaret for partiets sosiale medier – Det å gå fra å sitte hjemme og søke jobber til å tilbringe dagene på Stortinget var utrolig spennende, og jeg er så takknemlig for at Venstre turte å satse på noen som var nyutdannet.