BeReal lanserer offisielt annonseplattform i Norden
Vil vokse betydelig i årene framover.
BeReal lanserte onsdag sin egen annonseplattform i sentrale europeiske markeder i samarbeid med Stellar Media.
BeReal har inngått samarbeid med Stellar Media som sin offisielle salgsrepresentant for de nordiske og østeuropeiske regionene.
– Europa er en av våre regioner med raskest vekst, og samarbeidet med Stellar Media gjør oss i stand til å levere de samme autentiske og effektive annonseopplevelsene som har gjort BeReal suksessfull globalt, sier Alexandre Yazdi, administrerende direktør i BeReal, i en pressemelding.
– Stellar Medias forståelse av disse mangfoldige markedene gjør dem til den ideelle partneren for å hjelpe merkevarer med å nå våre svært engasjerte europeiske brukere, mener han.
– Vi ser stor etterspørsel fra byråer som leter etter nye måter å nå engasjerte målgrupper utenom de tradisjonelle kanalene, sier Andreas Stefansen, medgründer og Chief Growth Officer i Stellar Media.
– Med BeReal i porteføljen står vi godt rustet til å møte den etterspørselen og vokse betydelig sammen i årene som kommer.
Tilgjengelige annonseprodukter inkluderer:
-
Målrettede innlegg i feeden som integreres sømløst i det organiske innholdet og gir lav terskel for engasjement
-
Eksklusive takeover-kampanjer som gir én merkevare full eksponering i ett døgn for maksimal synlighet
Over 200 merkevarer har allerede tatt i bruk BeReals tilnærming til annonsering, blant dem Burger King og L’Oréal
Som BeReals offisielle salgsrepresentant i Danmark, Finland, Sverige, Norge, Romania, Serbia, Tsjekkia og Polen gir partnerskapet Stellar Media rett til å representere BeReal offentlig i medie- og bransjesammenhenger, bruke BeReals merkevare i offisiell kommunikasjon, opptre som offisiell partner i kundemøter og bruke BeReals unike annonseformater i kampanjer.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no