Salgsdirektør i TV 2 Marius Høgebøl og medie-, reklame- og kommunikasjonssjef i Mills Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.

Mills og TV 2 rekordtidlig ute med nytt samarbeid

– TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.

Publisert

Mills Mat- og merkevarehus har inngått et langsiktig samarbeid med mediehuset TV 2.

Avtalen innebærer et utvidet samarbeid på tvers av TV 2s kanaler og flater.

God forutsigbarhet 

– TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Medie-, reklame- og kommunikasjonssjef i Mills Jenný Rut Sigurgeirsdóttir i en pressemelding. 

Mills er glade for å fortsatt ha forutsigbarhet i det gode samarbeidet. 

– Vi setter stor pris på samarbeidet og ikke minst tilliten Mills viser oss ved å inngå denne avtalen. Det gir forutsigbarhet for begge parter at vi nå er tidlig ute med å få på plass et langsiktig samarbeid, sier Salgsdirektør i TV 2 Marius Høgebøl.

Viktig annonsør

– TV 2 er en av Norges sterkeste merkevarer og det er helt riktig for Mills å knytte seg tettere til TV 2. Vi har mange felles verdier og vi tenker begge langsiktig i måten vi jobber på, sier Sigurgeirsdóttir

Kombinasjonen av TV 2 som breddekanal og det digitale universet med blant annet TV 2 Play og TV2.no, gjør TV 2 til Mills' aller viktigste mediesamarbeidspartner. 

– Mills er en stor og viktig annonsør som står bak flere av landets mest kjente og kjære merkevarer. Det finnes mange spennende muligheter i TV 2-universet og Mills er en av de beste i klassen når det kommer til å utnytte de kommersielle mulighetene i TV 2, avslutter Høgebøl.

Avtalen mellom Mills Mat- og merkevarehus og mediehuset TV 2 ble signert 27. september, og trer i kraft 1. januar 2024.

Powered by Labrador CMS