Stefania R. Nilsen, kommunikasjonssjef i Schneider Electric Norge (midten) Her avbildet sammen med Jenny Lohne, (tv) Kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR og Kristin Weber, Partner i Apriil PR (th)
Stefania R. Nilsen, kommunikasjonssjef i Schneider Electric Norge (midten) Her avbildet sammen med Jenny Lohne, (t.v.) Kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR og Kristin Weber, Partner i Apriil PR (t.h)

Schneider Electric velger Apriil PR som byråpartner

Samarbeidet er alt i gang.

Publisert

– Vi opplevde raskt at Kristin Weber og teamet i Apriil PR forsto både hvem vi er, markedet vi opererer i og hva vi ønsker å formidle. Teamet har utfordret oss konstruktivt og vært med på å løfte kommunikasjonen vår på rekordtid. Vi jobber godt og effektivt sammen, som ett lag, sier Stefania R. Nilsen, kommunikasjonssjef i Schneider Electric Norge, i en pressemelding. 

Avtalen innebærer at Apriil PR skal bistå med strategisk kommunikasjonsrådgivning, mediearbeid, innholdsproduksjon og synliggjøring av Schneider Electric sin misjon: å digitalisere og elektrifisere Norge for å redusere utslipp og samtidig styrke landets konkurransekraft.

– Det er lærerikt og givende å få jobbe med et stort, globalt teknologiselskap som Schneider Electric. De regnes som en verdensledende aktør innen bærekraft – fordi de i mer enn 20 år har jobbet målrettet med egne ambisiøse bærekraftsmål og fordi teknologien hjelper lokalt næringsliv og industri med å effektivisere og kutte utslipp. Dette treffer midt i kjernen av det vi brenner for, sier Kristin Weber, Partner og ansvarlig for Tech-avdelingen i Apriil PR.

Samarbeidet bygger på felles ambisjoner om å gjøre komplekse temaer forståelige og relevante – og bidra til økt kunnskap om hvordan teknologi kan løse konkrete utfordringer i bygg og bolig, industri, infrastruktur og datasentre.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS