Verdens vakreste gamingopplevelse

To norske gull i in2Sabre

PR-operatørene og Nucleus stakk av med hver sin seier

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Resultatene fra in2Sabre er klare, og to norske vinnere kan juble over gull i hver sin kategori.

Eivind Hammer Myhre

– Takk til våre venner i Kite, og spesielt Steffen Walstad og Simon Bentsen som slapp alt de hadde i hendene og ble med til Lofoten for å skape det som må være verdens vakreste gamingopplevelse, sier Eivind Hammer Myhre, kreativ leder og kundeansvarlig i PR-operatørene.

PR-operatørene vant i kategorien «Best in Digital Promo & Activation Winner», med «The world’s most beautiful gaming experience», for Ubisoft Nordic av PR-operatørene og Kite.

– Det var full jubel på alle hjemmekontorene, og ekstra stas å vinne dette gullet fordi hele byrået var med på den kreative prosessen, sier Hammer Myhre.

Axel Revheim

Nucleus vant i kategorien «Best in Sponsorships Winner», med No limits / Uten Grenser, for Hennig-Olsen Is.

– Kjempegøy! Dette har vært et givende prosjekt å jobbe med, takket være en oppdragsgiver, Hennig-Olsen Is, som virkelig tør å gå nye veier. Prosjektet utfordrer de tradisjonelle metodene for sponsoraktivering, og derfor er det spesielt gøy med denne verdsettelsen, sier byråleder i Nucleus Axel Revheim.

Det er også flere norske byråer som er blitt tildelt «Certificates of Excellence», deriblant PR-operatørene med Farmasiet, «From Zero to Hero».

Certificates of Excellence til Nucleus med prosjektet #PowerTheChange for Aker Solutions i kategorien «Best in Digital». Marketing/advertising.

Se oversikt over alle vinnerne her.

Powered by Labrador CMS