Kåre Garnes er ny ansatt i Synlighet.

Kåre Garnes er ny SEO-spesialist i Synlighet

Synlighet har ansatt Kåre Garnes som seniorrådgiver og SEO-spesialist. I tillegg er Veronica Sagbakken og Benjamin Blatch er også hentet inn.

Publisert

Det skriver markedsføringsbyrået Synlighet i en pressemelding.

– Jeg har jo lang erfaring fra diverse byråer, men jeg er veldig glad for å ha tilbrakt 4 år på kundesiden i Elkjøp. Det tok virkelig hull på «konsulent-bobla», der du av og til tenker at alt er mulig å få til på tre måneder og at ditt eget fagfelt er den eneste måten å skape resultater, sier Kåre Garnes.

Øystein Opperud, byråleder i Synlighet Oslo, sier de gleder seg over å ha fått Kåre Garnes med på laget. 

– Kåre er en av dem som har vært i faget lengst, og tar med seg mye erfaring inn i jobben. Det merker vi allerede på bidraget hans til fagmiljøet og arbeidet for kunder. Kåres evne til å kombinere fag og forretning, gjør at han blir troverdig og gir kunder verdifulle løft, sier Øystein Opperud. 

– For å lykkes, er en svært viktig nøkkel å bruke nok tid på å forstå hvilke problemer og oppgaver kundene egentlig prøver å løse. Kall det brukerorientering, design thinking, purpose eller hva du vil, legger Garnes til. 

Synlighet kontaktet Garnes da han flagget at han var «Open to work» på LinkedIn.

De har nylig også ansatt Veronica Sagbakken og Benjamin Blatch, som tidligere har erfaring fra stillinger i Xledger og Markedssjefene.

Powered by Labrador CMS