Dette er teamet som skal jobbe med Fresh Fitness-merkevaren fremover. Fra venstre: Cecilie Aurstad, Martine Gulbrandsen, Christian Bernt og Christian Lindvik (WAL), Martine Sanne- Skaget og Lars-Strøm-Håkonsen (Fresh Fitness), Daniel Eraker (WAL), Mai Nguyen (Fresh Fitness) og Kristine Gulheim (WAL).

Fresh Fitness velger WAL som nytt reklamebyrå

Kom best ut blant flere kandidater.

Publisert

Før sommeren gjennomførte Fresh Fitness en byråpitch med en håndfull byråer.

Nå er det klart at WAL gikk seirende ut. Byrået er nå klar for å hjelpe Fresh Fitness med å forsterke treningskjedens posisjon.

– Målet med pitchen var å finne et byrå som er sterke strategiske og som forstår oss som merkevare. Det opplever jeg at vi har funnet i WAL, sier markedsjef Martine Sanne-Skaget i Fresh Fitness, i en pressemelding.

– Det var et utrolig høyt nivå på de som deltok, men jeg er trygg på at vi har gjort et grundig og godt arbeid, og at samarbeidet med WAL blir en suksess. Løsningen de presenterte var spot-on.

Tøft marked

Markedsjefen i Fresh Fitness forteller at konkurransen om kundene er tilspisset.

– Kampen om kundene er tøff. Derfor er det viktig at vi får frem de unike fordelene til Fresh. Målet er å gjøre det enkelt for folk å skjønne hva Fresh er; trening til fast lav pris, med smarte og enkle løsninger, og skjønne at det er grunnen til at Fresh er billig, sier Sanne-Skaget.

I WAL gleder de seg over en ny kunde, og er klare for å brette opp ermene. 

– Det gir alltid masse energi å vinne kunder. De siste årene har vi opparbeidet en ganske bra track-record på å skape effektive konsepter, som gjør at kundene våre lykkes med lønnsomhet og vekst. Det at vi i tillegg har flere kunder innen lavprissegmentet i andre bransjer, og med lignende utfordringer er jeg sikker på at vil komme samarbeidet til gode, sier Bernt.

Powered by Labrador CMS