Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Vil nå 1,5 millioner nordmenn med kampanje om Norges gambling med naturen Gjennom kampanjen Deep Sea Betting vil Greenpeace skape oppmerksomhet rundt Norges gambling med naturen.
Menn tjener best i dette byrået: Men sjefen mener det er unyansert Sliter med å rekruttere kvinner inn i de best betalte jobbene.
Hverdagen som frilanser i krisetider: – Mange om beinet To frilansere forteller om en ulik arbeidshverdag i to ulike deler av bransjen.
WAL fyller ti år: – Vi har ikke fått noe gratis Skal feire seg selv en uke til endes i nye lokaler. Men veien for å komme dit har vært lang.
Byråtoppene forteller: Dette kreves for å få jobb hos oss Til høsten er det mange som vurderer nye karrieremuligheter, og i den anledning har vi snakket med ulike ledere i kommunikasjonsbransjen om hva som kreves for å få jobb hos dem.
WAL feirer tiårsjubileum med å flytte inn i nye lokaler – Målet er at vår arbeidsplass skal føles litt mer som hjemme.
Print er ikke dødt, men drepen for mange «Norske aviser sine annonse- og reklameinntekter er på et historisk lavt nivå. Situasjonen er prekær, men kan annonsørene holdes ansvarlig for utviklingen?», spør Thomas Johansen.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Cannes Lions: Så mange færre bidrag kommer fra Norge i år Norke byrå og annonsører skrur igjen kranene. Antall bidrag fra Norge stuper til Cannes Lions.
Altibox velger WAL som nytt reklamebyrå Denne våren har Altibox gjennomført en byråkonkurranse bestående av flere trinn, der flere av landets mest toneangivende reklamebyråer har deltatt.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
WAL passerer 100 millioner kroner i byråinntekt for første gang Omsetningen går ned, men byråinntekten stiger.
WAL i full gang med ny satsing - disse har blitt med på laget WAL har det siste halvåret økt satsningen på media. De teller nå 20 medieressurser som er i sving. Både Coop og Komplett er med på samarbeidet så langt.
TikTok i Norge: – Blir enklere å ha dialog, utfordre hverandre og samarbeide TikTok har etablert seg i Norge. Dette sier mediebyråene.
Slik får du jobb i reklamebransjen Gira på å jobbe med reklame? Tre ledere deler sine tanker om hvordan man har størst sjanse til å få jobb.
WAL og Komplett utvider suksesskonseptet med nye filmer Komplett fortsetter å løfte fram ordrette anmeldelser som blir til slagord, og gjør det denne gangen med blant annet tre nye filmer som handler om gaming.