WAL i full gang med ny satsing - disse har blitt med på laget WAL har det siste halvåret økt satsningen på media. De teller nå 20 medieressurser som er i sving. Både Coop og Komplett er med på samarbeidet så langt.
TikTok i Norge: – Blir enklere å ha dialog, utfordre hverandre og samarbeide TikTok har etablert seg i Norge. Dette sier mediebyråene.
Slik får du jobb i reklamebransjen Gira på å jobbe med reklame? Tre ledere deler sine tanker om hvordan man har størst sjanse til å få jobb.
WAL og Komplett utvider suksesskonseptet med nye filmer Komplett fortsetter å løfte fram ordrette anmeldelser som blir til slagord, og gjør det denne gangen med blant annet tre nye filmer som handler om gaming.
Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
Disse vant priser på DCC Awards Torsdag avholdt Ocean Outdoor kåringen av årets Digital Creative Competition (DCC) på Røverstaden i Oslo.
Dette sier byråene om pitch-føringer fra Kreativt Forum KOM24 har snakket med flere reklamebyråer om de nye føringene for byråkonkurranser.
Hundretusener dagsverk borte: Men bransjen vil ikke snakke om hvorfor Særlig sykefraværet blant kvinner stiger.
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
I denne runden har nok ting blitt sagt som ikke burde blitt sagt, noe er nok også sagt på tidspunkt når man burde latt være å si noe i det hele tatt «Debatten har gått i bransjemedia som følge av at Coop valgte WAL og ikke et tradisjonelt mediebyrå. Her kommer en presisering.», skriver Jan Morten Drange i ANFO.
Dette møter reisende på Lillestrøm stasjon: – Vil stadfeste at det er originalen Kikkoman Norge og WAL dyrker soyasaus-flasken i ny kampanje.