Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Det morsomste Herman Stormyr gjorde i 2023 var å gifte seg spontant Les om hvordan byrålederen skal feire jul og hva han håper blir de viktiste uttrykkene for 2023.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.
Så mye tjente norske reklame-topper i fjor I vårt utvalg skiller elleve millioner kroner mellom topp og bunn av oversikten.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
WAL med nye filmressurser: – Helt avgjørende for å levere på det nivået vi vil ligge på – Vi gjør stadig flere og større produksjoner på huset, det er mer effektivt og gir oss mer kontroll i hele prosessen, sier byråleder.
Ocean Outdoor har lansert ny kreativ hub Ocean Labs med sin første kreative kampanje for DCC-vinner Hyper.
Mira Malene Zeiffert er selskapets første kommunikasjonssjef Busy by 24SevenOffice skalerer opp, og har som et mål om å ta over den kreative bransjen i Norge
Bureau henter Ola Nielsen fra WAL Har allerede rukket å vinne en pitch, finne nye Bureau-kontorer og går inn som partner i selskapet.
WAL ansetter nye prosjektledere – Prosjektledere er navet i alle prosesser. Det å ha dyktige ressurser i disse stillingene gjør at interne prosesser flyter bra.