Altibox sørger for julestemning sammen med Netflix og Delara Har produsert følelsesladet musikkvideo og julehilsen med Delara bak pianoet i forbindelse med lanseringen av Snøsøsteren på Netflix.
WAL avslører hvordan de fikk idéen til gulljobben WAL stakk av med gull og sølv for sitt arbeid med lydbok-appen Fabel.
Hun blir ny leder for innhold i WAL Matilda Larsson har tidligere jobbet i På(fyll) og Dentsu. Nå er hun klar for lederrolle i WAL.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Ble årets merkevarepodkast: – Stor fjær i hatten for WAL WALs prisvinnende podkast markerer et viktig steg for kommersielle podkaster i merkevarebygging, sier Christian Bernt i WAL.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Vil nå 1,5 millioner nordmenn med kampanje om Norges gambling med naturen Gjennom kampanjen Deep Sea Betting vil Greenpeace skape oppmerksomhet rundt Norges gambling med naturen.
Menn tjener best i dette byrået: Men sjefen mener det er unyansert Sliter med å rekruttere kvinner inn i de best betalte jobbene.
Hverdagen som frilanser i krisetider: – Mange om beinet To frilansere forteller om en ulik arbeidshverdag i to ulike deler av bransjen.
WAL fyller ti år: – Vi har ikke fått noe gratis Skal feire seg selv en uke til endes i nye lokaler. Men veien for å komme dit har vært lang.
Byråtoppene forteller: Dette kreves for å få jobb hos oss Til høsten er det mange som vurderer nye karrieremuligheter, og i den anledning har vi snakket med ulike ledere i kommunikasjonsbransjen om hva som kreves for å få jobb hos dem.
WAL feirer tiårsjubileum med å flytte inn i nye lokaler – Målet er at vår arbeidsplass skal føles litt mer som hjemme.
Print er ikke dødt, men drepen for mange «Norske aviser sine annonse- og reklameinntekter er på et historisk lavt nivå. Situasjonen er prekær, men kan annonsørene holdes ansvarlig for utviklingen?», spør Thomas Johansen.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.