Fullstakk-teamet representert ved (fra venstre) CRO- og datarådgiver Axel Raanås Rein, betalt søk-rådgiver Tommy Luu, vekstrådgiver Tonje Hallén Askim og daglig leder og vekstrådgiver Fridtjof Hødnebø. Fra Colosseum Tannlege: CSO Thomas Myra og Head of Marketing Mildrid Alsaker Jacobsen. (Foto: Cathrine
Bekkemellem). På Fullstakk-teamet er også Paid social-rådgiver Abdullah Alhosni og innholdsprodusent Cathrine Bekkemellem.
Fullstakk-teamet representert ved (fra venstre) CRO- og datarådgiver Axel Raanås Rein, betalt søk-rådgiver Tommy Luu, vekstrådgiver Tonje Hallén Askim og daglig leder og vekstrådgiver Fridtjof Hødnebø. Fra Colosseum Tannlege: CSO Thomas Myra og Head of Marketing Mildrid Alsaker Jacobsen. (Foto: Cathrine Bekkemellem). På Fullstakk-teamet er også Paid social-rådgiver Abdullah Alhosni og innholdsprodusent Cathrine Bekkemellem.

Byråbytte hos Colosseum Tannlege – Fullstakk tar over

Colosseum Tannlege bytter mediebyrå og går fra WAL til Fullstakk.

Publisert

Colosseum Tannlege har valgt Fullstakk som sitt nye mediebyrå, og avslutter dermed samarbeidet med WAL.

– Vi valgte Fullstakk fordi de kombinerer solid vekstkompetanse med tett og tilgjengelig oppfølging i hverdagen, sier Mildrid Alsaker Jacobsen, markedssjef i Colosseum Tannlege, i en pressemelding.

– De forstår både ambisjonene våre nasjonalt og behovene på klinikknivå, og de utfordrer oss på en konstruktiv måte som flytter oss framover, fortsetter hun.

Colosseum Tannlege søkte en partner som kunne ta eierskap til lokal vekst.

– Det opplever vi at Fullstakk gjør. De jobber smidig, tett på teamet vårt og med et tydelig fokus på den forretningsmessige effekten av markedsføringen. Det skiller dem fra mange andre byråer og gir oss trygghet for at vi får mest mulig ut av våre investeringer, sier Thomas Myra, strategidirektør i Colosseum Tannlege.

Fullstakk overtok kontoen 1. november og skal jobbe både med langsiktig merkevarebygging for Colosseum Tannlege nasjonalt og sikre fulle tannlegestoler hos de lokale klinikkene landet over.

– Colosseum Tannlege er en veldig spennende kunde for oss, som passer godt til vår vekstmetodikk, sier Fridtjof Hødnebø, daglig leder i Fullstakk.

Vekstbyrået har flere merkevarer med lignende utfordringer på kundelisten nå, som Empet dyrlegeklinikker og Espira barnehager.

– Vi må bruke hele verktøykassa for å sikre lokal synlighet og bestillinger, og samtidig bygge den nasjonale merkevaren, sier Hødnebø.

Fullstakk er allerede godt i gang med operativ SEM og SOME-annonsering, og legger nå en helt ny strategi for markedsføring og vekst.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS