Norsk KI-løsning får tillit hos Nettbil og Fullstakk Bilplattformen tar nå i bruk maskinlæringsmodeller fra Odins.ai for å få bedre beslutningsgrunnlag i markedsføringen. Bak valget står også byråpartner Fullstakk.
Byråbytte hos Colosseum Tannlege – Fullstakk tar over Colosseum Tannlege bytter mediebyrå og går fra WAL til Fullstakk.
Fullstakk og Supernordic Creative Studio inngår strategisk og kreativt samarbeid – Vekst-vekst for kundene, og vinn-vinn for begge byråene, sier Erik Heisholt.
TRY Opt danket ut sju byråer – fikk medieoppdraget fra IMDi Åtte byråer kjempet om rammeavtalen. Nå er det TRY Opt som får håndtere mediekjøpet for direktoratet de neste årene.
Fullstakk blir Sparebanken Norges mediebyrå – Møtte innovasjon og kvalitet i det som kanskje er en litt satt bransje.
Slik brukte disse fagforeningene markedsføring for å vokse Fullstakk-kunder topper medlemsvekst-listen.
Rekordmange vil studere ved USN etter snuoperasjon Langsiktig merkevarejobbing i samarbeid med vekstbyrået Fullstakk har snudd nedgang til rekordvekst for Universitetet i Sørøst-Norge.
Oslo-filharmonien velger byrået Fullstakk Etter en anbudsprosess før jul ønsker Oslo-filharmonien å bli enda mer synlig og trekke nye konsertgjengere.
Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
HyperRedink henter fra Anorak, Fullstakk, A2N og Thon Styrker staben med ny performance-rådgiver og prosjektleder, samt to nye innholdsrådgivere,