Deloitte styrker satsningen på Vestlandet og ansetter Merethe Fjeldstad i nyopprettet stilling som markedsleder for region vest.

Deloitte styrker satsingen på Vestlandet med en nyopprettet stilling som markedsleder

Henter inn Merethe Fjeldstad som markedsleder.

Publisert

– Deloitte er et spennende selskap med mye kunnskap og stor innvirkning på samfunnet. Nå skal de satse enda hardere på Vestlandet, og jeg gleder meg til å få være med å bidra til i dette arbeidet, sier Merethe Fjeldstad i en melding.

Deloitte styrker satsingen på Vestlandet og har hentet inn Fjeldstad i en nyopprettet stilling som markedsleder for region vest.

Hun kommer fra stillingen som leder for kommunikasjon og markedsføring i industribedriften Bergen Engines, hvor hun har jobbet i ulike stillinger de siste ni årene.

I den nyopprettede stillingen i Deloitte skal hun blant annet ha ansvar for å styrke merkevaren og markedsposisjonen på Vestlandet. Hun vil være basert i Bergen, men vil også jobbe tett med selskapets Stavanger-kontor.

Etter en uke i jobben har hun allerede rukket å få et godt inntrykk av organisasjonen.

– Tross høstferie har jeg allerede møtt mange av mine nye kollegaer og har fått et veldig godt inntrykk av gjengen både på Bergenskontoret og i Oslo. Her er det mye initiativ og gode ideer som det skal bli spennende å ta fatt i.

Fjeldstad vil jobbe med et bredt spekter av markeds- og kommunikasjonsaktiviteter med mål om å forsterke selskapets fotavtrykk og merkevare på Vestlandet.

Deloitte har allerede en nasjonal avdeling for merkevare, kommunikasjon og markedsføring på tjue personer i Oslo. Dette blir den første markedsstillingen som er basert lokalt på Vestlandet.

Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Deloitte Norge, Øystein Ingdahl, er svært fornøyd med sin nyeste rekruttering.

– Merethe har lang erfaring fra kommunikasjonsfaget, som vil styrke markedsarbeidet vårt på Vestlandet fra dag én. Hun har solid operativ erfaring fra det lokale næringslivet, med krisekommunikasjon så vel som strategisk markedsarbeid. Vi gleder oss stort atil å dra nytte av hennes kompetanse fremover, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Deloitte Norge, Øystein Ingdahl.

Fjeldstad hadde sin første dag i Media City Bergen 10. oktober.

Powered by Labrador CMS