Kornelia Minsaas er den andre SoMe-eksperten Sannum & Bergestuen ansetter i år.

Kornelia Minsaas er klar for Sannum & Bergestuen

Skal nå bruke sitt engasjement og SoMe-ekspertise i jobben som rådgiver i byrået.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

— Her er det hjerte, latter, kake og bobler, for Kornelia var akkurat den vi ville ha med på laget. Hun har et unikt øye for hva som skaper ekte engasjement i sosiale medier. Spesielt det kundene våre må bli bedre på; nemlig godt, organisk innhold i et always on-perspektiv – ikke bare under større kampanjer, sier daglig leder Eva Sannum i en pressemelding.

Minsaas blir den sjette inn i selskapet og den andre eksperten på sosiale medier etter at Frida Marie Grande startet tidligere i år.

Mange kjenner Minsaas gjennom satsningene til DNB og DNB Ung, hvor hun både var ansikt utad, innholdsprodusent og bidro med konseptutvikling. Fra oppstart i 2018 til 2021 vokste Instagramkontoen @dnbung fra 500 følgere til 27.000 unike fans.

Kornelia Minsaas har styrket flere merkevarer i sosiale medier, med en personlig og målgruppeeffektiv kommunikasjon over tid.

– Dette blir utrolig spennende. Nå blir målet å bistå flere bedrifter å nå sitt fulle potensiale på sosiale medier. Effektiv, digital kommunikasjon kommer gjerne av kreativitet og personlig tilpasset innhold. Jeg håper jeg kan bidra mye med det fremover, sier Kornelia Minsaas.

Powered by Labrador CMS