Fra venstre: Mads Karlsen, Elisabeth Holm og Linda Ege.

Elisabeth Holm og Linda Ege skal lede WPP Media-satsing

Satser på influensermarkedsføring.

Publisert

Det skriver de i en pressemelding.

Linda Ege får en utvidet rolle som ansvarlig for influensermarkedsføring i hele den norske virksomheten til WPP Media. 

Ege har flere års erfaring som innholdsrådgiver i WPP Media Norge og tidligere fra markedsavdelingen i Maxbo. 

Med seg får hun blant annet Elisabeth Holm som Influencer Strategist. Holm har erfaring fra ulike områder innen medierådgivning- og planlegging, og skal nå ha fullt fokus på influensere.

– Vi har i flere år jobbet med influensermarkedsføring som en stor del av tilbudet vårt, og ser nå tydelig effekten av å jobbe helhetlig også med dette området; fra idé, konsept og distribusjon. 

– I tillegg utnytter vi data og teknologi for å gjøre prosessen rundt dette enda smartere og effektiv, sier Mads Karlsen, Executive Director for WPP Media sin innholdsavdeling.

Den avdelingen har i dag 15 ansatte.

– Vi har investert tungt i influensermarkedsføring over lang tid, og kombinerer global teknologisk styrke med lokal strategisk rådgivning, noe som gjør oss i stand til å levere resultater som utgjør en forskjell for våre kunder på en plattform som gjør samarbeidet enkelt og effektivt, sier Linda Ege.

WPP Media Norges ambisjon er å lede an i det norske markedet for influensermarkedsføring, skriver de i pressemeldingen. 

– Vår evne til å skalere personlig, autentisk innhold på tvers av digitale flater er svært verdifull i dagens medielandskap, sier Elisabeth Holm.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS