Nå skal kjendisene minne de unge på å bruke kondom Færre unge i Norden bruker kondom. Nå lanserer RFSU «Condom Call» – en meldingstjeneste som sender kondompåminnelser fra influensere, seksualopplysningen, din egen fornuft – eller klamydiaen selv.
Vil utfordre influenser-markedet – får Apeland på eiersiden Med mål om å bli størst på brukergenerert innhold, inngår Edith Agency samarbeid med Apeland.
Dette er influenserbyråets ti tips til redaksjoner som vil bli gode på SoMe Bygger man egentlig kjennskap hos de unge med satsingene på SoMe?
Kjendiser og gøye stunts hjalp dem å nå 100 mill. nedlastinger Slik klarte de å bli verdens største app under fotball-VM.
Sterk debut for influenserbyrå: – En 730.no-byråspinoff var et lurt valg Med lavere provisjon, korte kontrakter og personlig oppfølging har 730 Agency fått fart på både byråinntektene og influenserstallen. – En slik solid start er motiverende for veien videre, sier daglig leder Yasmine Massfih.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
Ny forskning: Slik sprer du reklame uten å vite det Hva skjer når du trykker «liker» på en video eller deler noe i sosiale medier? Du bidrar til å spre reklame – ofte uten å vite det selv. Det viser ny forskning om hvordan sosiale medier påvirker oss.
Fikk TikTok-suksess da de droppet å bruke de store influenserne El-fluensere viser fram produktet deres for millioner på TikTok.
Så mye har ANTI brukt på å promotere NRK-serien ANTI står bak den nye serien, «Rekviem for Selina», på NRK. For å nå ut til norske TV-tittere har de lagt ned en omfattende innsats.
Inviterer til vårrengjøring av sosiale medier Kun 27 prosent opplever at influensere har en positiv innvirkning på hverdagen.
Kom ikke inn i bransjen –startet sitt eget byrå Etter å ha kjent på hvor vanskelig det kan være for unge å få fotfeste i bransjen, bestemte tre venninner seg for å starte sitt eget kommunikasjonsbyrå. – Vi tenkte: «If you can’t join them, beat them».
VR-kampanje om grisens kår vekker sterke reaksjoner Dyrevernalliansens VR-opplevelse gir et brutalt innblikk i norske grisehus. Over 13 000 har signert oppropet for bedre dyrevelferd.
inzpire me åpner plattformen – vil øke budsjettene som går til influenser-bransjen inzpire me, en nordisk plattform for samarbeid mellom annonsører, influensere og managements, åpner nå plattformen og gir annonsører gratis tilgang.
Blir Head of Content i Egmont People: – Nå kjører vi! Elise Bonilla rykker opp i Egmont People og får ansvaret for innholdssatsingen i byrået. Nå deler hun sine beste råd for å lykkes med innhold i en stadig mer uforutsigbar digital verden.
Snapchat dominerer blant unge – og gir annonsørene nye muligheter Snapchat mener de er best rigget for fremtiden. Og ifølge flere av landets største influensere kan de ha rett. Hva er det plattformen gjør som skiller dem fra konkurrentene?
Tildelt Juryens Hederspris: – Har «rundet» faget Kveldens høydepunkt under VIXEN Awards 2024 ble utdelingen av Juryens Hederspris, som i år gikk til influenser og treningsprofil Jørgine Massa Vasstrand.
Selene Fjellvang Lie er Årets Influenser: – Det føles helt tullete – Er det noe tull i systemet? spøkte influenseren før prisutdelingen. Noen timer senere sto hun igjen med VIXENs gjeveste pris: Årets Influenser.
Christina Ygre Skorve er Folkets Favoritt Slo ut noen av Norges største influensere – til sin egen store overraskelse!