Nyt Norge utfordrer influensere til å spise mer norsk mat – En drømmekunde jeg lenge har hatt lyst til å samarbeide med, sier Emilie Voe Nereng.
Gjengen i BAFF mener de skiller seg fra andre i bransjen Folkene bak management- og produksjonsselskapet BAFF jobber ikke bare sammen. Hele gjengen er gode venner.
Kristin Gjelsvik ferdig i Max Social - går til konkurrenten Influenser Kristin Gjelsvik er ikke lenger en del av VG-byrået Max Social.
Slik skal de få profilene til å velge 730 Agency Gisle G. Stokland og Yasmine Massfih er sikre på at det å starte et influenserbyrå er riktig vei å gå. Likevel vil de ikke være for høylytt i starten.
Max Social-sjefen om influenser-markedsføring: – Mange bommer på disse tre punktene Cecilie Sørum Eriksrud mener mange trår feil når de skal få ut reklame-potensialet i samarbeid med influensere.
Erik Sæter hyller influenser-samarbeid – mener norske byrå henger etter Kjendisen ble invitert til Budapest i forbindelse med finalen i Europa League.
Da Oscar Westerlin begynte å reklamere for YT tok det helt av – Det er veldig gøy å høre at Tine opplever en stor opptur etter all gratispromoteringen.
Slik skal Snapchat få flere influensere til å bruke dem Dette er kravene som skal til for å få være med.
Lotteritilsynet: Mange influensarar har stoppa marknadsføringa av ulovlege pengespel – Vi ser ikkje den same openlyse marknadsføringa av ulovlege spelselskap, men bransjen er ikkje friskmeldt, seier Henrik Nordal i Lotteritilsynet.
INSJ med nytt byrå-samarbeid: – Enkelt å si ja Stiftelsen får sin første kommunikasjonsansvarlige: – Hun har et skarpt og stødig hode.
NRK behandler Sophie Elise Isachsen som en hvilken som helst innholdsleverandør «NRK behandler Sophie Elise Isachsen som en hvilken som helst innholdsleverandør. De overser et helt sentralt aspekt, nemlig at hun er en influenser med en enorm påvirkningskraft», skriver Mathilde Hogsnes.
Maren sa opp lederjobben i Splay – starter eget influenserbyrå i Bergen Drømmer om å skape arbeidsplasser i hjembyen. Nekter å løpe etter de raske pengene.
Dette bør bedrifter ikke bruke penger på i år «#Deinfluencer-trenden går nå sin seiersrunde på TikTok, hvor influencere og brukere forteller seerne hva de ikke skal kjøpe. Så her er mine forslag for markedsføring, kommunikasjon og PR-tjenester for 2023. », skriver
Ingen fellelser på snart to år: Dette sier norske influensere om FIM Norske influensere sier de trenger en tilsynsordning. Men selv etter flere år i drift har mange av dem fortsatt knapt hørt om FIM.
Er det ikke litt utdatert å latterliggjøre influensere, folkens? «Kan vi være enige om at influensere er kommet for å bli, og at det faktisk er en BRA ting, i det store og hele?», skriver Astrid Valen-Utvik.
Noen harselerer med det å være en influenser. Er det noen jobb da? «Langt fra alle, men mange av påvirkerne skjønner hvilken rolle de har.», skriver Mette Nygård Havre.