De norske nominerte er nå annonsert, og inkluderer blant annet Faxe Kondi, Extra og Jif.

TikTok Ad Awards 2025:

Her er de norske nominerte

WAL, OMD, Smør og Precis Digital er blant byråene som kan hente hjem heder når TikTok kårer årets mest kreative kampanjer i Norden.

Publisert

Den 19. november samles Nordens kreative merkevarer og byråer i Stockholm når TikTok Ad Awards 2025 går av stabelen.

– Det er inspirerende å se hvordan norske merkevarer bruker plattformen til å skape opplevelser som er autentiske, underholdende – og som faktisk gir målbar effekt, sier Liv Sandberg, Head of Global Business Solutions, Central Europe & Nordics, TikTok.

Blant de norske jury­medlemmene finner vi:

  • Emma Dahle Moen, Nordic Social Media Manager i SATS
  • Margrete Wam Solvang, Managing Director i Dentsu Creative Norge.

Juryen vurderer bidragene ut fra tre kriterier:

  • 33 % kreativ tilnærming
  • 33 % innovativ strategi og bruk annonsering
  • 33 % dokumenterte resultater 

Vinnerne får, i tillegg til heder, ære og troféer, premier på opptil 50 000 USD i TikTok-annonsekreditter.

«Greatest Branding»

Kategorien hedrer merkevarer som har lykkes med en tydelig TikTok-først-tilnærming til kreativitet og strategi.

«Greatest Performance»

Her løftes kampanjer som kombinerer kreativitet med målbare resultater, fra konverteringsrater til salg og app-installasjoner.

«Greatest Performance»

Kategorien anerkjenner merkevarer som har bygget en helhetlig og kreativ tilstedeværelse på TikTok, der organisk og betalt innhold spiller sammen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS