Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
McDonald’s viser seg fra sin styggeste side – Budskapet «Take away your take away» er ment som en vennlig påminnelse til våre gjester om å kaste søppel riktig, men forsøplingsproblematikken er sammensatt og krever en helhetlig innsats for å nå målet om redusert forsøpling, sier kommunikasjonssjefen.
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
OMD til topps blant mediebyråene når ANFO oppsummerer effekten De ti mest effektive byråene gjennom de siste ni årene er oppsummert.
Storeslem til McDonald´s i årets ANFO Effekt McDonalds´s kunne feire VEKST seier, Grand Prix og Bauer Medias Merkevarepris etter dagens digitale prisutdeling
McDonalds's herjer i årets ANFO Effekt – Stakk av med både vekstpris og merkevarepris – Det de har fått til i løpet av ti år er det bare å ta av seg hatten for.