Hva statlige selskaper kan lære av børsnoterte om kommunikasjon «Når du prøver å dempe støy med stillhet, blir det sjelden stille», skriver Richard Apeland i dette innlegget.
Får internasjonal toppstilling i foodora – Det er en anerkjennelse jeg er stolt av, det må jeg innrømme.
Ny kampanje skal få gutter til å åpne seg: – Selv om det kan virke sånn, så er du aldri alene 727 personer i Norge tok sitt eget liv i fjor – 139 av disse var under 30 år. De aller fleste var menn. – Jeg har selv slitt mye med loopen av et negativt tankemønster. Jeg har venner som har slitt, og jeg har dessverre venner som ikke er her lenger på grunn av det, sier skuespiller David Stakston, kjent fra Ragnarok og Skam.
Åpenhet er ikke lenger et valg «Åpenhet er en forutsetning for tillit. Ønsker du å bygge og opprettholde et godt omdømme, er åpenheten ikke lenger valgfri – den er helt nødvendig», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
Kritiserer Forsvarets åpenhetsstrategi: – Det er mange engstelige ansatte Savner enklere tilgang til de som faktisk må utføre ordre.
– Det er blitt en myte om at det er greit å angripe oss. Det er noe vi må jobbe med Nå skal Kommunikasjonsforeningen finne ut hvor godt omdømme kommunikatører egentlig har.
Venstre-forslag om lobbyregister nedstemt Flertallet stemte nei til å innføre lobbyregister på Stortinget.
Ny TV-sesong for Tolletaten: – Åpenhet verdsettes av både publikum og egen organisasjon - I serien får Tolletaten vist fram samfunnsoppdraget og den fantastiske innsatsen våre ansatte gjør hver dag.