Kruse Larsen, Pressure og Kime fortsatte veksten i 2024 Kommunikasjonshuset passerte 100 millioner i omsetning, fikk inn ny og markedsledende spisskompetanse og ble flere byråer i 2024.
Sterk debut for influenserbyrå: – En 730.no-byråspinoff var et lurt valg Med lavere provisjon, korte kontrakter og personlig oppfølging har 730 Agency fått fart på både byråinntektene og influenserstallen. – En slik solid start er motiverende for veien videre, sier daglig leder Yasmine Massfih.
Startet opp etter konkurs: Fikk millionoverskudd første året Tar ikke ut utbytte, men bygger opp krigskasse.
Rekordår for Mvh: – Vi har knekt noen koder Etter et nærmest nullresultat i 2023, leverer reklamebyrået sitt beste år noensinne.
Inntektene har stupt – men nok et superår for Alexander Reklamebyrå Pengemaskinen merker de tøffe tidene i bransjen.
Vekst i inntekter og resultat for Zynk – Vi har skapt et Zynk som er enda mer attraktivt for både kunder og medarbeidere, sier daglig leder Guri Størvold.
2024-tallene er klare for NoA: Lønnsomheten stiger – Det er akkurat som planlagt, sier konsernsjefen. Nå varsler de flere oppkjøp.
Trondheimsbyrået utvidet til Oslo ved en liten tilfeldighet. Nå vil de bli enda større Målet er å vokse og bli flere, forsikrer Morten Smidesang.
Byråinntekten stiger, men resultatet stuper Sterkt forsinket er regnskapet til Minnesota Agency klart.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
Max Social gikk fra tap til millionoverskudd på ett år Profilbyrået snur minus til pluss. TikTok-satsing og produktlanseringer ga rekordinntekter i 2023.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
Apriil Reklame med kraftig underskudd Apriil Reklame har vært gjennom et tøft 2023, hvor de har tapt store penger, og i vinter så de seg nødt til å kutte sju ansatte på kort tid.