Heikki Eidsvoll Holmås går til Sopra Steria Footprint Får ansvar for politikkutvikling og strategisk rådgiving.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Footprint topper kommunikasjonslaget med «kreativ gladlaks» Klimabyrået henter Simen Rudi fra Fremtind: – Et sjeldent funn.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
Klimabyrå mener årets Arendalsuke er den grønneste noensinne – I fjor så vi at det var en voldsom interesse for denne tematikken, og i år tror jeg det må være flest arrangementer som omfatter nettopp bærekraft og omstilling, sier Beate Nossum i Footprint.
Guy Kiddey valgte å forlate Footprint rett etter at sammenslåingen med Sopra Steria ble kjent – Blir vanskelig å holde på de prinsippene som er viktige for Footprint.
Footprint og Sopra Steria slår seg sammen Sammen har de en ambisjon om å bli ledende på bærekraftsrådgivning i Norge.
Footprint henter nye rådgivere: – Alle er enere på sine felt Henter fra The Economist, MDG, Schibsted, Coor og Design Container.
Klimabyrået Footprint kjøper innholdsbyrå Footprint dobler veksten med oppkjøp av innholdsbyrået Artisjokk.
Ny byråleder i Footprint: – Dypt meningsfylt – Det gir en helt egen energi, at alt vi gjør skal bidra til raskere omstilling gjennom å posisjonere grønne vinnere, sier han.