Nådde millioner av nordmenn med Snap-filter Nordmenn elsker å snappe på 17. mai. Det utnytter annonsørene til det fulle.
Eventmanager Johanne (23) topper Spotify 17. mai – med låta hun spilte inn for NRK som 11-åring I 2014 ble hun «headhuntet» av NRK for å rappe i grunnlovsjubileet. I dag jobber Johanne Holmedahl i JCP Event – og én dag i året topper hun Spotify i Norge.
Dette er spesielt krevende for kommunens kom-folk på 17. mai Kommunikasjonsfolk i Oslo kommune starter med forberedelsene til 17. mai flere måneder før selve dagen. Én ting sliter de med å få tydelig fram for folket.
Gaitline og Bureau bisto folk med nye sko på nasjonaldagen Den norske skoprodusenten Gaitline fronter seg selv som «The World’s Most Supportive Shoe.» Det ville de bevise på selveste nasjonaldagen.
Diplom is rydder etter 17. mai-festen Is-produsenten står bak LinkedIn-stafett: – I utgangspunktet var det ingen tanke om at dette skulle bli så «stort», eller utvikle seg til en stafett, sier Mari Ellestad i Diplom Is.